mandag den 3. december 2012

Spar Penge I julen....

Det kan i nemlig stadig nå hos Gabrielles.dk her kan i  spare hele 25 %  på alt i hendes skønne butik også på de i forvejen nedsatte vare i Pulterkassen og under Juletilbud...

Det vil sige i kan spare helt optil 75 % på de lækreste ting og sager fra Bla. Greengate, Ib laursen, Walther & Co,  Rikki Tikki, Lene Bjerre  og mange andre skønne mærker...

Tilbuddet varer til og med indtil d. 6 December 2012.

Det eneste i skal gøre er at sende mig en mail, så får i en kode, som skal skrives i kommentar feltet.

Koden er personlig og kan kun bruges en gang :-)

Hvis i har lyst har jeg en Give Away igang fra Gabrielle.dk en skøn Julekurv til en værdi af 400 kr i kan deltage Her!

I kan se lidt af det nye som  i kan spare 25% på,  på collagen herunder....




4 kommentarer:

  1. Hej Susi

    Det er så flot af Gabrielle og jeg har benyttet mig af dette fine tilbud <3
    Det er også en flot Give Away du har fra hende med mange dejlige sager.

    Stort knus
    Birgitte






    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Du har helt sikkert solde, men den ønskeseddel du havde :-))

      Ha´en dejlig dag Birgitte.

      Knus Susi

      Slet
  2. Har været der og det var fantastisk ;-) købte min julegave. Så nu står der en kæmpe kasse og venter på det bliver juleaften. Kh 10na

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Der er vildt mange penge at spare, så det en dejlig fornemmelse, når man får så mange fine sager for ingen penge :-)

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.