lørdag den 29. december 2012

Så pakkes Julen ned...

Men inden den pakkes helt væk, måtte jeg lige samle familien og tage året´s familie foto :-)

Den store Xander nisse, som jeg vandt,  kom desværre ikke med på billedet, da han ikke er nået frem endnu...

Jeg kan altså godt få det lidt skidt ved tanken om, at alle mine skønne nisser først skal frem igen til næste Jul, men så har jeg selvfølgelig noget at glæde mig til..

Igår var vi lige en smut i Ikea og fik købt de helt store plastikkasser med låg, så mine julesager kan blive pakket væk, de er bare kæmpe store, så mon ikke jeg kan få plads til det meste...

Jeg valgte de gennemsigtige, så jeg kan se hvad der er i dem, inden jeg begynder at pakke ud igen til næste Jul...


Så skal der gøres rent, sorteres i skabe og skuffer og købes læssevis af blomster, så der kan blive hyggeligt igen...

Så hold øje med Pulterkassen , der vil helt sikkert kommer noget i...




















12 kommentarer:

  1. Oj, skal du pakke vekk alle de fine nissene alt?
    ja, ja nissefamilien trenger vel å hvile etter en travel julefeiring?

    ha fine romjulsdager vider!

    Jorunn

    SvarSlet
  2. Przepiękna skrzacia rodzinka która tworzy bajecznie świąteczny klimat. Pozdrawiam serdecznie.

    SvarSlet
  3. Dejlig stor nisse-familie du har <3

    Du har også mange flotte trommer - det hele passer godt sammen.

    Ha' en dejlig aften :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  4. Sikke dog en herlig flok. Blev faktisk også lidt vemodig ved tanken om de nu skal pakkes i kasser, og vente helt til næste jul, men sådan er det jo med julepynten.
    God oprydningslyst til dig, klem ;)

    SvarSlet
  5. Skønne nisser - har også pakket mine ned og været ude og købe friske blomster i dag:) Holder spændt øje med pulterkasse
    Knus

    SvarSlet
  6. Åååå, jeg elsker Maileg samlingen din:)
    De er verdens skjønneste nisser ♥
    Her skal også snart julen pakkes bort i stooore gjennomsiktige kasser, det er kjempesmart;)

    Ha fortsatt fine romjulsdager og en flott nyttårsfeiring:)
    Gleder meg til og følge bloggen din også i 2013 ♥

    SvarSlet
  7. For sulen da alle de nisser du har ;0)
    Godt nytår

    SvarSlet
  8. super dejlige nisser du har ,,,jeg har kun en ...... :-) rigtig godt nytår

    SvarSlet
  9. Så dejlige familiebilleder ;0) Ja, man kan godt blive lidt nedtrykt når man skal til at gemme alle de skønne sager væk. Tro at jeg vil holde øje med din pulterkasse ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  10. Du har altså også virkelig mange nisser at pakke ned. De gennemsigtige IKEA kasser er jeg også gået helt amok med.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.