onsdag den 12. december 2012

Så blev Maileg familien udvidet....

Med endnu en flok skønne nisser fra Maileg, det ligesom om jeg slet ikke kan få nok af deres skønne nisser i år, der er så mange fine i årets kollektion, men sandlig også mange af de gamle, som jeg bare må eje...

Så hvis i ligger inde med nogle Maileg nisser, som i ikke syntes i har plads til længere, så skriv mig gerne en mail til mig, adressen finder i ude til højre :-)

Nisserne har jeg fundet hos Møllegaarden , som har en stort udvalg af de skønne sager fra Maileg....
















10 kommentarer:

  1. De er simpelthen bare for skønne - også grisebassen :)

    Kh. Pia

    SvarSlet
  2. Skønne skønne nisser - stort tillykke med dem. Er sikker på de får det godt hos dig ;-)

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  3. De er så dejlige alle din nisser.
    Grisen er også og dine fotos.
    Det hele er superflot ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  4. Åhhh de er bare så skønne dine nisser.

    Og alle dine fine billeder, ja det har du altså virkelig talent for - jeg nyder at se på alle de billeder der kommer fra dig :-)

    Ha' en dejlig dag.

    Knus Lotte

    SvarSlet
  5. Susie, de er bare så skønne, stod uden for the-huset i Kolding idag og beundrede dem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Tror efterhånden godt at du kender min kærlighed til de nisser? Jeg har det fuldstændigt ligesom dig - man kan aldrig få for mange. De er skønne de nye. Jeg er altså også vild med det zinkhus du har fra Walther & Co - desværre er det vist udsolgt nu - var igen for langsom :0) Knus Anne

    SvarSlet
  7. Tak piger for jeres søde kommentarer, dejligt at høre det ikke kun er mig der er tosset med de skønne nisser...

    Ha´en dejlig aften og Tak fordi i kiggede forbi...

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Tak Piger for alle jeres søde kommentarer, dejligt at høre det ikke kun er mig der er tosset med de skønne nisser og grisebasser :-)

    Ha´en dejlig aften og Tak fordi i kiggede forbi.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.