lørdag den 15. december 2012

Nye Hæklet Svampe...

Det var hvad jeg fandt i min postkasse igår, da vi kom hjem..

De er fra Julie med bloggen Muselberg. som jeg før har fået fine hæklet sager af, hun er så dygtig til at hækle og jeg ville ønske jeg havde bare lidt af hendes evner :-)

De er nu stillet sammen med mine de andre svampe, som jeg købte for et par år siden til billige penge i Salling  da der var udsalg på deres Julevarer...

De er fra Det gamle Apotek...

Det ser rigtig hyggeligt ud, med de smukke røde og hvide farver...

Tusind Mange Tak Julie, håber jeg en dag kan glæde dig med et eller andet..

Elsker simpelthen dine hæklet sager, de passer perfekt hjemme hos mig:-))



















25 kommentarer:

  1. Hende Julie er en knag til at hækle:) Svampene passer fint til dine ting søde Susi!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Hun er bare så dygtig <3

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  2. Ja, den er da rigitg fin. Kan bestemt godt forstå at du er glas for den.
    Når jeg hækler svampe bliver de runde i bunden. Er der noget i bunden, så de kan stå eller er det fyldet ?
    kh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne

      Nej! Der er ikke andet en fyld, men på de store jeg har der er fra Det Gamle Apotek, er der ris i bunden...

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  3. De var fine! Ønsker meg slike :-)

    SvarSlet
  4. Så fine de er...passer perfekt til dit julepynt
    God aften til jer knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! De passer perfekt...

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  5. Så fine de var:))
    Og jeg elsker Maileg nissene dine ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Line

      Uha..Det kan jeg godt forstå, vi er vist mange der elsker Maileg nisserne...

      Knus Susi

      Slet
  6. Nøj hvor er de fine..passer perfekt sammen med de andre ting du har.
    Det skulle være en julekonkuranse on Danmarks hyggeligste julehjem...her havde du været suveren vinder Susi..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lisbeth, men dit hjem er da lige så smukt, elsker din nye stil...

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  7. De svampe er så fine og passer perfekt til dine ting.

    Måske skulle jeg hækle nogle i januar, som godt kan føles lidt lang :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det da bare og kommer igang sæde, er sikker på du endda kan sælge ud af dem, der er mange der er vild med dem...

      Knus Susi

      Slet
  8. Hold da op hvor er de fine de svampe, og hvor de klæder dit smukke hjem.
    Har kigget alle dine billeder og du har det flotteste julehjem jeg længe har set.

    Knus Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helle, håber snart du får tid til at kigge forbi <3

      Knus Susi

      Slet
  9. De er så flot! Jeg elsker dit hjem. :-)

    Knus fra Sally

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Sally og tak fordi du kiggede forbi <3

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  10. hej susi ...hvor er de fine dine flotte svampe..ja hvem der bare kunne hækle ...
    Diana

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det ville være skønt, hvis man kunne det, har prøvet men har også opgivet, men så det jo dejligt at blive forkælet med sådan en fin gave fra søde Julie.

      Knus Susi

      Slet
  11. Det var så lidt Susi ;0) God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er alt for galt søde Julie, håber virklig jeg kan gøre noget for dig en dag...

      Tusind Mange Tak søde <3

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.