søndag den 2. december 2012

Lidt Mere Jul Fra Stuen...

I får lige lidt flere billeder fra stuen...

Har haft lidt svært ved at tage billeder i disse dage, der er ikke meget lys, så jeg tror jeg vil ønske mig en ekstern blitz i julegave, så jeg ikke skal tage hensyn til lyset...

Men lidt har jeg da kunne tage , så dem får i her :-)

Ønsker jer en dejlig 1. Adventsdag og hvis i vil se mere Jul, har jeg lagt de gamle fra sidste år på min nye blog, som i finder Her!!
































30 kommentarer:

  1. Hvor er det bare hyggeligt:)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Charlotte, håber du kan bruge nogle af ideerne:-)

      Knus Susi

      Slet
  2. Så smukt og hyggeligt ;0) Glædelig advent. Knus Anne

    SvarSlet
  3. Det er nogle herlige juleting du har :)
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Ser super julet og meget hyggeligt ud :-)
    Møg irriterende at det er så mørkt når der skal knipses billeder.
    God advent til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Vi kan sagtens bruge noget mere lys, det hjalp lidt det blev hvidt udenfor :-)

      Også god advent til dig og dine

      Knus Susi

      Slet
  5. Så koselig du har pyntet!
    Lekkert!
    Ha en fin advent!

    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde og i lige måde, har lige været forbi dig og din skønne blog...

      Knus Susi

      Slet
  6. Sikke nogle fine billeder fra dit hjem.
    Jeg har gang i en give away på min blog, hvis du skulle være interesseret.
    God aften til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lonnie kigger lige forbi .-9

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  7. Hvor er det bare julefint Susi og hvor er jeg vild ed din nisse med koppen. :-) Passer til en rigtig kaggedrikker som jeg. :-)
    Glædelig første advent.
    ♥ Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Den kunne passe fint hjemme hos dig, så kunne du drikke kaffe sammen med dine nisser.

      Skal se efter en til dig næste gang jeg kommer afsted.

      Knus Susi

      Slet
  8. Endnu engang skønne stemnings billeder søde Susi :) Ren hygge!
    Hvor er den stjerne lysestage på de sidste billeder fra? -jeg er jo pjattet med stjerner ;)
    Smil herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia

      Tak skal du have.

      Lysestagen er fra Walther & Co og jeg har købt den hos Gabrielles.dk

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  9. Dejlige julebilleder og så fint nissen sidder i den høje stol <3
    Håber du og din familien har haft en fin 1. advent.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Birgitte og Tak for nogle dejlige dage i dit selskab, håber snart vi ses igen...

      Knus Susi

      Slet
  10. Fedt susi, lige til et bolig magasin..jeg har godt nok også problemer med lyset det er jo mørkt om morgen når man tager på arbejde og mørkt når man kommer hjem...i weekenden meget at gøre... Jeg prøver med lys bagved men det virker ikke 100% det kan være sådan en extern blitz er løsningen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde og i lige måde, har lige siddet og nydt dine billeder på din skønne blog, du bor så hyggeligt :-)

      Ja! Vi må ønske os en blitz :-)

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  11. Kære Susi. Jeg får åndenød af dine smukke opstillinger og beundrer din sans for skønhed. De søde fluesvampe med Walter & co-vedhæng, hvor er de nu fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anni

      Det jeg da glad ved at høre...

      Fluesvampene er fra Walther & Co men fås ikke længere.
      Men O.S.V har lavet nogle der ligner meget.
      Du kan finde dem her www.osv.dk

      Knus Susi

      Slet
  12. Smukke bilder ...
    Knus Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Karina

      Ønsker dig en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  13. Du har i hvert fald haft lys nok til at tage nogle fine billeder Susi, charmerende opstillinger! Elsker den rustne stjernelysestage!

    Kram Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helle, den er fra Walther & Co købt hos Gabrielles.dk

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  14. Hvor er det skønt og helt overvældende ... så mange mange fine detaljer ;o)
    På et af billederne er der en lyskrans med dansk flag. Er det en du selv har lavet elller ?
    Som udenlandsdansker er den jo et must!
    knus Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne

      Tak skal du have :-)

      Den er fra Walther & Co og købt hos Frk. Mage for mange år siden, men den findes stadig og kan købes hos Gabrielles.dk og Vintage Kompagniet...

      Ha´en dejlig dag i det Svenske <3

      Knus Susi

      Slet
    2. Tak ;o)
      jeg kigger straks og ser om jeg har heldet med mig
      god dag til også

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.