mandag den 31. december 2012

Heldige Mig!!!

Jeg har nemlig vundet ham her Xander hos Designerleg.dk, så nu har min Xenia fået sig en ven, det er bare lidt synd han allerede skal pakkes væk..

DesignerLeg er nok en af de største Maileg forhandlere der findes, de har et kæmpe udvalg af alle Maileg´s  skønne sager...

Tusind Tak for den fine gevinst, de andre har allerede taget ham til sig, så han er nu en del af familien :-)

Jeg vandt ham ved at sende det nederste Maileg billede ind til konkurrencen på Designerleg´s  Facebook fan side, hvis i har lyst til at være med, finder i den Her!

Ønsker jer alle et Godt Nytår og Tak for de søde hilsner igår.

Nytårs Knus Fra Mig ...



Det var dette billede der vandt!!!



5 kommentarer:

  1. Grattis med premien :-)

    Godt nyttår til deg og dine - klem Siv

    SvarSlet
  2. Stort tillykke og det var helt fortjent det blev dig med sådan et flot billede :-)

    Godt nytår til dig og din familie. Vi ses i det nye år <3

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. godt nytår og sikke en skøn måde at starte året på med en fin ny nisse.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. tillykke med gevinsten
    og godt nytår til dig og dine.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Tillykke med ham - hvor er du da bare heldig ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.