søndag den 30. december 2012

Godt Nytår!!!

Vil jeg ønske jer alle,  Tusind Tak for alle de søde kommentarer på min blog og tak fordi i er her...

Er så glad for at jeg kan dele mine ideer og billeder med jer, det giver mig  en stor glæde i min hverdag, når andre kan lide det jeg laver.

Håber vi ses og skrives ved meget mere i det nye år..

Jeg glæder mig så meget til at vise jer mange flere ideer i det kommende år og så glæder jeg mig helt vildt til, at  jeg skal være Farmor, det bliver så hyggeligt...

Så nu må tiden godt gå lidt stærkt, kan jo næsten ikke vente til jeg skal nusse den lille bebs ...


                                     Happy New Year!!






12 kommentarer:

  1. Et godt nytår til dig Susi og jeg glæder mig til at se flere spændende ideer fra dig i det nye år .
    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Også et godt nytår til dig og dine. Kan godt forstå at du glæder dig til at blive farmor. Jeg skal være mormor midt i februar, og jeg glæder mig også helt vildt.
    Glæder mig til at følge med i alle dine gode ideer til næste år.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  3. Glæder mig rigtig meget til alle dine ideer til næste år. Jeg har nydt dem du har haft i 2012 og alle dine skønne billeder :-)

    Håber vi får rigtig mange dejlige timer sammen i det nye år og det bliver så dejligt for jer allesammen når den lille baby kommer til verden <3

    Rigtig godt nytår til dig og din familie.

    Kærlig hilsen og stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Også jeg vil ønske dig et rigtig godt nytår, det blir et dejligt år med din nye tittel farmor ❤stort tillykke

    SvarSlet
  5. Godt Nytår til dig og din familie og tak for alle dine gode ideer du er så god til at dele ud af.Jeg glæder mig til at se hvad du finder på i 2013.

    Og tillykke med du skal være farmor, det er det bedste siger en jeg bare, jeg blev mormor sidst i Maj.

    Nutårs hilsner fra Linda

    SvarSlet
  6. Også godt nytår til dig og din familie :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Hvor er det en dejlig nyhed...man kan ikke få en større gave
    Godt nytår til jer og tak for det gamle...knus

    SvarSlet
  8. Tak for et fint bloggeår sammen og GODT NYTÅR!

    Kram Helle

    SvarSlet
  9. Godt nytår til dig og dine, Susi.
    Dejlig header du har fået, - det minder én om at der er lysere tider på vej!

    Hilsen
    CUPCAKE-STYLISTEN.

    SvarSlet
  10. Hej søde Susi, godt nytår herfra. Håber at I havde en skøn aften. Glæder mig til at følge dig og også se dig her i 2013. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.