fredag den 28. december 2012

En skøn julegave!!

Fik jeg af min søde veninde Birgitte, som er lige så Greengate gal som alle os andre Greengate tosser :-)  Birgitte har lavet  sin egen blog, som i kan besøge Her!

Jeg fik mange fine sager, blandt andet denne smukke caffe Latte og kop og et fint viskestykke i serien Denise Pale Pink, den er så smuk og jeg ønsker mig to krus mere, den lille og den store kande, så hvis nogen af jer søde læsere ligger inde med noget i den serie, vil jeg blive meget glad, hvis i vil sælge det til mig:-))

Eller måske kan vi lave en bytte handel, hvis jeg har noget i søger ?

Serien findes også i Grøn og blå, det søger jeg også, så sig endelig til, hvis i har noget :-)

Tak for den fine gave Birgitte, den er jeg meget glad ved, du er bare en skat!!!










6 kommentarer:

  1. Tak for de søde ord til mig og du har fortjent denne gave for din hjælpsomhed og din søde måde at være på <3

    Begge dele passer så fint i dit hjem :-)

    Kæmpe knus
    Birgitte



    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig at have sådan en dejlig veninde. Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver, men ikke mindst dejligt nyt forårsbillede du har fået dig til din blog, det får sådan en til at mindes tilbage på de varme og lyse dage.

    Du ønskes også et godt nytår.

    Kærligst Helena

    SvarSlet
  4. dejlige sager og jeg læste et sted du skulle være farmor ej det lyder da super skønt ... bare det snart var mig der kunne blive farmor eller mormor :)

    SvarSlet
  5. Olala......vilka underbara färger......
    vilka fina gåvor......
    å missa nu inte....
    Det Stora

    N
    Y
    Å
    R
    S
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    det är kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlet
  6. Ih hvor er det vel nok en fin gave fra søde Birgitte :o)

    Jeg kan godt forstå, at du er glad.
    Jeg kan desværre ikke hjælpe med det, du søger.

    Knus Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.