torsdag den 27. december 2012

Det var den Jul....

Nu varer det ikke længe før jeg pakker Julen ned , men det er sandlig ikke med min gode vilje.

I år har jeg nemlig slet ikke fået nok af julen og alle de smukke sager, som jeg har fået købt mig i år, så for min skyld må den gerne varer en måneds tid endnu, så er der også begyndt at komme nyheder fra GreenGate, Ib Laursen  og Maileg så jeg kan pynte med nogen af de skønne farver der er kommer...

Der bliver jo helt bart, når jeg fjerner det skønne Maileg...

Har lige taget lidt billeder af min julepyntning, inden jeg pakker det sammen.

Især fra min jule opstilling på vores nye skab i stuen, den har jeg nydt rigtig meget og pyntede efterhånden, som jeg fandt noget nyt, der lige passede dertil...

Jeg har også været heldig :-) har nemlig vundet en skøn nisse hos Designerleg.dk den kære Henry fra Maileg, men jeg fik lov til at bytte ham til den store Xander, så min Nissepige Xenia,  ikke føler sig så alene :-)

Jeg har ikke modtaget ham endnu, da jeg bad om at få ham efter Jul, nu vi ikke var hjemme, så jeg glæder mig til han kommer....

Hvad med jer, hvornår pakker i julen ned??











































16 kommentarer:

  1. Jeg er så småt begyndt at tage mit ned - Ikke med min gode vilje. Jeg er nemlig ligesom dig slet ikke blevet træt af julen i år - Faktisk startede vores December lidt øv i år, og det har i den grad smittet af på min julestemning. Jeg plejer at være i julehumør hele måneden mindst og i år har den slet ikke været der... Derfor synes jeg bare det er alt for tidligt, når jeg nærmest ikke har nydt det. Men ned skal det for lige om lidt venter nytåret og en 5 års fødselsdag. Så der er stadig mange ting der skal gøres i min juleferie:-) Derfor må julepyntet ned nu - Eller imorgen:-)

    SvarSlet
  2. Jeg plejer at vente til efter nytår men jeg har lige pakket det ned i dag hihi - måske det er forårsfornemmelser for jeg købte også nogle smukke tulipaner god aften til jer *KNUS*

    SvarSlet
  3. Hej Susi
    Jeg har pakket mit julepynt væk idag, mest fordi vi tager på ferie og ikke kommer hjem før d. 4. januar. Jeg plejer at fjerne julepynten nytårsdag, det er så hyggeligt at gå og pusle med dagen derpå:-).
    Har lige idag været hos maleren i Farsø og købe 2 Maileg nisser til julen 2013, så jeg er i god tid:-)-
    Nyder alle dine flotte billeder, bare jeg var så fantasifuld som dig;-).
    Ønsker dig og din familie et rigtig godt nytår, håber i kommer godt ind i det nye år.
    Knus Helle

    SvarSlet
  4. Hej Susi.
    Ja, det var den jul. Jeg synes december er fløjet afsted i år, jeg er heller ikke klar til at pakke det væk endnu. Men det kommer ned inden nytårsdag. I dag har vi byttet gaver, så nu er der styr på det.
    Knus og god aften til dig fra mig

    SvarSlet
  5. Hi Susi - your decorations are so beautiful. I wouldn't want to ever take them down! I'll be starting to remove mine on Sunday. I have a real tree and got it at the beginning of December so the needles are starting to fall. :( J

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå du er glad for alle de skønne juleting du har <3

    Jeg er så småt begyndt at tage julepynten ned - bruger dagen i morgen også.
    Hos mig kommer det altid ned lige efter jul.

    Stort knus
    Birgitte






    SvarSlet
  7. Syns det er litt trist at mange pakker julen ned rett etter nyttår. Jeg vil gjerne holde på den gamle skikk med at julen varer helt til 13. dag jul (6. desember)eller til og med til 20. dag jul (13. desember)

    SvarSlet
  8. Tjae det går stærkt ... håber I har haft en dejlig jul ;0)

    SvarSlet
  9. Her syntes Anders det skal hænge lidt endnu, så det er fint nok, men det bliver nok enten søndag eller tirsdag. Jeg syntes også december er fløjet afsted og vi havde jo også 10 dage med sygdom så det er ligesom ikke det samme når man starter med at være bagud...

    SvarSlet
  10. Ja Julen varer lige til påske i sangen, men jeg synes allerede nu at der begynder at komme billeder på nethinden af vintergækker,krokus og dejlige lyse pastelfarver og lige med et tænker jeg på vores "ude rum" hvordan de kan forskønnes. Det er utrolige flotte foto du har taget ,man bliver glad inden i ved at se dem. Ønsker jer et godt nytår med masser af farver og positive dage. Knus Leila

    SvarSlet

  11. Jeg pakker ned en uges tid efter nytår, og selv da er det heller ikke med min gode vilje, jeg synes noget af lyset forsvinder når træet bæres ud!
    Elsker trommerne og soldaterne i din juledekoration!!

    God bagjul,
    Helle:--

    SvarSlet
  12. åhh Alt mit jule pynt er taget ned,jeg plejer at tage det ned efter 2.juledag.
    Så er vi snart parate til det nye år med hvad der til hører.
    Knus Majse <3

    SvarSlet
  13. hej Susi
    det er bare sådan nogle skønne juleting du har :o)
    kan godt forstå du næsten ikke nænner at pakke ned - mit bliver også først pakket om nogle dage. Jeg vil gerne kunne gå og nyde det her i fridagene.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  14. Desværre går julen alt alt for stærk og det er så bart og trist når pynten er pakket væk .-( Men mit bliver pakket ned efter 2 juledag, så er julen slut og så er det bare ud og købe en masse skønne blomster:-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  15. Hvor ser det fint ud :0)
    Ja, her nærmer tiden sig også for "afjulning" som min veninde kalder det.. Men jeg synes også det bliver lidt tomt bagefter.. Imorgen tager lillepigen og jeg en tur på torvet og køber nogle friske blomster og så er det igang - så er der da lidt til erstatning ik :0)
    Rigtig god aften

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.