søndag den 9. december 2012

Cath Kidston Adventskrans...

Nu fik jeg endelig lavet min Adventskrans eller nærmere Advent dekoration færdig, den har været lidt tung at danse med i år :-)

Har bare overhovedet ikke haft en eneste ide om, hvordan den skulle se ud, lige indtil jeg åbnede min adventskalender sidste Søndag, som jeg har fået af en dejlig veninde...

Der var nemlig de smukkeste små servietter fra Cath Kidston med den yndige bambi  i pakken, sammen med de yndigste til og fra kort...

Så kom ideen og  nu er den blevet til virklighed og jeg syntes den blev rigtig fin.

jeg er ikke særlig god til det med blomster og kranse, så det bliver lidt enkelt, når jeg skal lave sådan noget...

Jeg er også blevet forkælet med hele to adventgaver idag, dem får i af se imorgen... men jeg kan røbe, at det ene er noget jeg har ønsket mig i mange år, så den kom virklig som en glædelig  overraskelse....














22 kommentarer:

  1. hej susi har haft problemer med at kommenterer men nu har jeg fået en ny goggle konto ved ikke lige hvad der var sket. Hvor er den flot din advendt dekoration. Ha en god snevejrssøndag. kram Merete

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare skøn, så fin med bambi på. knus

    SvarSlet
  3. Smukt, elsker det enkelte ;)
    Dejlig 2. søndag i advent til dig og dine,
    knus!

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare sød - lige min stil :0) Er også til det enkelte. Knus og fortsat dejlig 2. søndag i advent. Knus Anne

    SvarSlet
  5. Så fin og sød advents dekoration du har fået kreeret :-)
    Håber at du nyder den "hvide" dag :-)
    Jeg bliver indedørs og bager småkager og maler træsko :-) Knus Gitte

    SvarSlet
  6. hvor er de altså fine, de lys du laver :)

    hvordan reagerer servietten, når lyset brænder?

    knus maria

    SvarSlet
    Svar
    1. De bliver bare sidden som et rør, som jeg så efterhånden klipper af med en hobbykniv...

      Har aldrig oplevet der går ild i dem...

      Knus Susi

      Slet
    2. Okay, det må jeg vist have prøvet :) bruger du decoupage lak eller?

      Slet
    3. Jeg bruger altid den matte af Panduro´s eget mærke til omkring 80 kr for en flaske, den er drøj i brug...

      Knus Susi

      Slet
  7. Hei
    Endelig får jeg kommentere her! :-)
    er bare innom for å fortelle at nå har også jeg fått blogg! Se innom, og følg meg gjerne. Har du som erfaren blogger noen tips og råd, må du gjerne komme med dem :-) ElisabethK

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elisabeth

      Dejligt du kiggede forbi.

      Mine råd til dig er bare at du skal være meget på og lægge kommentarer hos dem du følger, så de måske bliver nysgerrige og kigger forbi dig.

      Det vigtigste råd, som jeg syntes betyder rigtig meget er, at man altid skal huske at linke til den blog, som man har fået ideer fra...Det er et klap på skulderen til den du følger og som du syntes har nogen fine ideer...

      Har aldrig taget æren for andres ideer, det syntes jeg ikke er pænt..

      Link også gerne til de steder du handler, det giver også lidt opmærksomhed på Google...og så er det nemmere for dine læsere at finde lige det du f.eks viser på din blog, uden de skal sidde og surfe rundt...

      Håber du kan bruge mine råd.

      Knus Susi

      Slet
  8. Åååå, så skjønn den var!!
    Flink du er:))

    SvarSlet
  9. The candles are so beautiful!!!

    Knus, Birgit

    SvarSlet
  10. Hej Susi
    Den kan du godt være stolt af - for den er bare så flot! enkel og flot <3

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  11. Den er blevet rigtig fin. Kan godt li det lidt gamle touch der er over lysene.

    SvarSlet
  12. Hvor er det en fin dekoration du har lavet
    og den står flot til omgivelserne.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  13. Den er virkelig enkel og sød, mere behøver man ikke ;) kram

    SvarSlet
  14. Tak får alle jeres søde kommentarer, de varmer rigtig meget...

    Mange Knus Fra Mig <3

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.