lørdag den 10. november 2012

Vil i være med til hyggedag hos Savillas!!

Det er vi nogen stykker som der har planlagt til Fredag d. 30 November 2012

Det er et arrangement som vi har oprettet på vores Greengate Gruppe på Facebook, men jeg syntes også det kunne være så hyggeligt, at se nogle af mine faste læsere eller bloggere den dag.

Der er plads til 50 skønne kvinder :-))

Det bliver til en frokost og til kaffe og kage på egen regning..og så forhåbentligt til en masse tøsesnak og rå hygge i Sannes skønne Cafe... Savillas ved Skive...

I kan tilmelde jer Her på Bloggen eller på Gruppen Her, senest Mandag d. 12 November 2012

Der er ikke meget frist, det ved jeg :-(( men håber i alligevel har lyst.

Hvis ikke i kan , finder vi en ny dag til råhygge i det nye år...





12 kommentarer:

  1. Æv! Hvem der bare boede i Jylland - det lyder rigtig hyggeligt ;0)
    Håber I får en dejlig dag
    KH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne ellers have været hyggeligt :-))

      Knus Susi

      Slet
  2. Ja jeg skal jo have en masse gæster her dagen efter... Og den 30 står den på heldags workshop i Kbh, middag efterfølgende og dernæst se skyfall i biografen.... Men meget gerne en anden gang

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det ved jeg og håber i får en dejlig dag.
      Glæder mig til vi ses en anden gang...

      Knus Susi

      Slet
  3. Ja jeg ville jo også gerne have deltaget men umuligt denne dag,,, hååbbeer så meget jeg kan næste gang det arrangeres. kram Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete

      Vi må finde en anden dag, hvor vi bare kan hygge os...

      Knus Susi

      Slet
  4. Hej søde
    Jeg skal desværre arbejde om eftermiddagen ... Det kunne ellers have være hyggeligt ... Elsker Savillas ...
    Tusind tak for dine altid søde kommentarer på min blog og facebook side ...
    Fortsat dejlig weekend til dig og dine ...
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Øv!! Dorthe det kunne have været så hyggeligt..
    Jeg må snart se at tage mig sammen til at besøge din fine butik, håber det bliver her i den søde Juletid.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Ville også have elsket at se det sted ... men er desværre på arbejde - det tager generelt meget af min tid ;0(

    SvarSlet
  7. Øv !! Søde Merete, kan høre på det hele, at det skal være en Lørdag eller en aften næste gang, er vi mange nok, vil hun gerne lukke op på andre tider.

    Ha´en dejlig aften <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Kære Susi
    Nu sidder jeg jo her på Sjælland og tænker - det er bare alletiders ide, at i skal mødes på Savillas :-) Jeg har aldrig været der men det må helt sikkert været et skønt sted. Håber jeg en dag får mulighed for at komme til Jylland og være med sammen med jer <3
    Rigtig god dag til jer alle.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det er et super skønt sted vi har der, den lækreste mad i dejlige omgivelser og så har hun en lille butik, hvor man kan købe sig fattig..

      Når du kommer skal vi helt klart derud.

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.