torsdag den 8. november 2012

Nu kan Julen bare komme an...

For nu har jeg lige fået de smukkeste julesager fra Gabrielles.dk 
Walther & Co har  er virklig gjort det igen i år, med disse smukke sager.

Prøv lige og se et smukt zinkhus og lanternen, det er så smukt og jeg glæder mig som et lille barn, til jeg skal igang med at pynte op, men jeg venter lige lidt endnu...

Juletræet må også gerne komme ind i stuen før tid, så jeg kan indvie min ny store Walther & Co potte fra Gabrielle.dk den er noget af det smukkeste, jeg har længe har set :-)))

Se også de fine lyskranse med flag og hjerter, de er så fine....

Ja! I kan nok godt læse mellem linjerne, at jeg er super glad for mine nye sager, for jeg er så glad.....mere end glad.....

Jeg fik også lidt af det nye Greengate, men det får i at se imorgen...

Det Maileg i kan se på billederne har jeg købt hos Møllegaarden.dk, som har et stort udvalg igen i år....
















7 kommentarer:

  1. Så mye fint Susi ♥
    Np blir det juuuul ja:))

    SvarSlet
  2. Skønne ting du har fået indkøbt Susi.

    Jeg prøver også at dy mig, men for pokker hvor er det svært - er lige i humør ;o)

    SvarSlet
  3. Nyyyydelige saker!

    Elsker rødt til jul!

    Klem

    SvarSlet
  4. Lækre ting - igen bliver man fristet :) Knus Anne

    SvarSlet
  5. Hej Susi

    Sikken nogle skønne sager.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  6. Kære Susi,

    det er dejligt at ser. Jeg glæder mig til juletiden!

    Stor knus

    Amalie

    SvarSlet
  7. Tak for de søde hilsner tøser..

    Ja! Nu varer det ikke længe før vi skal igang og jeg skal til at bruge mere tid på det kreative og min blog og jeres skønne blogge.

    Har forsømt det alt for meget her på det sidste :-)

    Ha´en skøn aften

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.