søndag den 18. november 2012

Juletræ af gamle kageforme...

Her til formiddag fik jeg fundet alt mit julepynt frem og min søn fik slæbt det hele op fra kælderen, så nu er det bare igang...

Jeg fandt nogle af mine de gamle kageforme frem og fik en sød ide...

Så jeg har lavet et lille juletræ til pynt og tænkte, at i kunne bruge ideen, man kan jo lave det højere. hvis man har mange forskellige størrelser, syntes det blev rigtig fint...

Jeg var lige lidt uheldig, skulle lime nogen af manchetterne på min fattigmands stager med min limpistol med det resultat, at jeg brændte min lillefinger og tommeltot på den varme lim, det sad bare fast og  det gjorde F.... ondt, så jeg er lidt handicappet lige nu...

Ha´en dejlig Søndag derude...











28 kommentarer:

  1. Super fed idé! Den er straks gemt til inspiration... Håber, det går bedre med fingrene. Det gør jo nas!

    God søndag,
    Sidsel

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sidsel

      Dejligt du kan bruge den, den er jo nem at lave..

      Ja! Det gør s....ondt, har bare to fine vabler nu..


      Ha´en dejlig dag.

      Knus Susi

      Slet
  2. Dear Susi,
    wonderful!!! Really wonderful!!!

    Greetings, Birgit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hello Birgit

      Thank you, Happy for you to use the idea :-)

      Have a nice Sunday

      Hugs Susi

      Slet
  3. Sikken en fin ide - bare ærgeligt at jeg har solgt næsten alle mine forme på loppemarked :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej! Hvor ærgerligt Gitte, har du slet ikke lidt i gemmeren...

      Jeg har nemlig også haft rigtig mange, men har beholdt lidt.

      Ha´en dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
  4. Sød ide med juletræet, af gamle forme, må OGSÅ lige på to do listen,,,,Må da lige kommenterer din flotte "header" på bloggen,, bare så flot kram Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete

      Ja! Du må i gemmeren og lede, er sikker på du har mange :-)

      Er ikke helt sikker på det bliver denne header, syntes billederne er for små...

      Jeg er ikke en ørn til det med de header, men jeg øver mig :-)

      Ha´en dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
  5. Kan ikke helt lade være med at smile- men vil alligevel ønske dig god bedring. Sjov ide.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte

      Det ikke noget at smile af:-))for pokker det sad fast det skidt...

      Har tit brændt mig på det L... men aldrig så slæemt at man ikke kunne få det af, uden huden fulgte med AV....siger jeg bare...

      Ha´en dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
  6. Hejsa
    Hvor er de bare fine - sød ide :0) Og flot design på bloggen - jeg kan også godt li' headeren - kom i dejlig julestemning..

    God bedring med fingrene - det gør bare nas at brænde sig på den varme lim - øv..

    God søndag
    KH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan bruge ideen og dejligt du kom i Julestemning, nu varer det jo heller ikke så længe før den er på vej...

      Ja! Det sitter sku fast det møg..

      Ha´en dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
  7. super sød ide , ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Jonna og Tak fordi du kiggede forbi, det var så hyggeligt..

      Ha´en fortsat dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
  8. Sikke en sød ide!

    Og flot banner du har lavet her op til jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kristine, syntes vi trængte til at se lidt røde farver, nu hvor vi nærmer os Julen.

      Ha´en fortsat dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
  9. Rigtig sød idé og dejlig ny julet header og baggrund. Fortsat dejlig søndag. Knus Anne

    SvarSlet
  10. Tak søde Anne

    Håber du kan bruge ideen, hvis du har nogen i din gemmer :-))

    I må også ha´en fortsat dejlig Søndag søde.

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Sikke fin din blog er blevet - i rigtig skønne julefarver <3
    Tak for ideen Susi - vil huske den.
    Øv med dine dine fingre :-( Håber de har det bedre allerede.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte

      Tak skal du have..
      Ja! Nu nærmer vi os jo snart,glæder mig til Julen, den er så hyggelig :-)

      Det går bedre har lige klippet vablerne op, det sved helt vildt, men nu dunker de ikke så meget, som før...

      Det bare så typisk, når man har energi til at lave lidt...

      Ha´en dejlig aften
      Knus Susi

      Slet
  12. Åh...så utrolig deilig og "julete" det var her!:)Herlig:)Og du har alltid like nydelige bilder:)Ha en fin søndagskveld!:)God klem:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla

      Tak skal du have og Tak fordi du altid lige kigger forbi, det er så hyggeligt <3

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  13. FANTASTISK!!! sød og enkel ide....
    Herligt...
    Klem fra Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Tine håber i har haft en dejlig weekend, kunne læse det var en af dem med gang i...

      Ha´en fortsat dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  14. Du er bare go Susi, super sød ide!
    Pust pust til fingrene herfra :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Pia det hjalp allerede...

      Ha´en fortsat dejlig aften <3

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.