torsdag den 22. november 2012

Give Away Fra Gabrielles.dk

Ja! Nu skal den igang...

Jeg har nemlig fået æren af at lave endnu en lækker Give Away fra Gabrielles.dk.

I kan vinde en dejlig  Julekurv fyldt med en masse lækre delikatesser fra Gabrielles nye udvalg af lækre sager til ganen...

Gabrielle har fået et skønt udvalg af delikatesser fra bla. Meyer, Karamelkompagniet og Franske Specialiteter , så hun vil meget gerne glæde en af mine læsere med en fin kurv til en værdi af 400 kr.

Så skynd dig og læg en kommentar, måske bliver det lige dig, der skal hygge lidt ekstra i December måned med en dejlig kurv :-)

Give Awayen trækkes d 6 December 2012

Som en ekstra ting har jeg aftalt med Gabrielles.dk at de som sender mig en mail, for udleveret en rabatkode som giver 25 % på alt i butikken...
den  kan bruges 1 gang på det samlede køb.

Koden er personlig, så det er kun den, som sender mig en mail, som kan bruge den kode , der vil blive udleveret...

I må gerne give den videre til en god veninde, men den kan som sagt kun bruges den ene gang...

Så tag lige og kig forbi, måske der er noget i ønsker jer i Julegave, så må i jo gerne give koden til jeres kære mand :-)

I finder min mail adresse ude til højre :-)

Koden kan bruges indtil d. 6 /12- 2012 samme dag som jeg trækker den fine Give Away...

Held og lykke til jer allesammen...og ha´en dejlig dag..













121 kommentarer:

  1. Det vil altså ikke være dårligt med en kurv der fra:)

    SvarSlet
  2. Lyder sørme som en lækker kurv - jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  3. Mmm sikke en dejlig kurvfuld af lækkerier til den søde juletid :-)

    SvarSlet
  4. Sådan en kurv kan kun bringe smil frem herhjemme :-)

    SvarSlet
  5. Hej. Det lyder til det kan blive rigtig hyggelig med sådan en fantastisk kurv. Jeg vil meget gerne være med er nemlig en rigtig slik mund.
    Vh Tanja

    SvarSlet
  6. Det kunne da være meget rart med sådan en kurv.

    SvarSlet
  7. Hvem vil ikke gerne vinde den skønne kurv ... Jeg vil meget gerne ... Fortsat dejlig dag SUSI ...

    SvarSlet
  8. Uh, jeg ville eeeeeelske at vinde sådan en kurv :o) Jeg har for vane at give kurve som gaver, men jeg får dem desværre sjældent selv :o(

    SvarSlet
  9. Wauw jeg håber sørme jeg er heldig denne gang, for det er da godt nok en lækker præmie.

    SvarSlet
  10. her vil jeg gjerne være med. :)

    SvarSlet
  11. Hej Susi. Jeg vil gerne være med. Ærgrer mig helt at jeg lavede en bestilling hos Gabrielles den anden aften, havde jeg bare ventet, men sådan er det bare. Håber jeg i stedet kan blive den heldige vinder af denne skønne give away. God torsdag til dig ;)

    SvarSlet
  12. Uhhh... Det er da noget der kan friste! Jeg melder mig på banen.. :)

    SvarSlet
  13. Uhh, jeg vil da osse gerne være med :-D

    SvarSlet
  14. En lille julekurv siger man da ikke nej til :)

    SvarSlet
  15. Sikke en lækker præmie. Jeg vil gerne prøve lykken. :)

    SvarSlet
  16. Så flott gave!!
    Jeg er med:))

    SvarSlet
  17. Selvfølgelig vil jeg mægtig gerne være med :-)
    kram Birgitte

    SvarSlet
  18. Ih! Sikke en lækker kurv med guf!
    Jeg vil meget gerne deltage og sender dig også en email :-)

    SvarSlet
  19. lækker kurv, jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  20. Lækker, lækker kurv, sådan en ville jeg gerne vinde.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  21. Hej søde Susi

    Skøn Give Away - jeg må straks være med og har også sendt dig en mail :-)

    Det er en rigtig flot gave som vi kan vinde + at vi kan få 25% i Gabrielles skønne netbutik :-)

    Tusind tak til jer begge to.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  22. Fantastisk giveaway. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  23. Super give away - jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  24. Jeg er da helt sikkert med, Susi, en dejlig kurv....
    Sender dig en mail.

    Knus Helle

    SvarSlet
  25. For pokker da, Susi. Kan man være heldig at vinde to gange tæt på hinanden, ja så deltager jeg rigtig gerne ;0)
    Knus Lene.

    SvarSlet
  26. Jeg er da med på sådan en fin gave:-)hilsen Mette Lynghøjen

    SvarSlet
  27. Jeg vil RIGTIG gerne vinde. Desuden er det min tur :-) LOL
    Kh Katinka

    SvarSlet
  28. Jamen, jeg vil da meget gerne være med. :)

    SvarSlet
  29. Hold da op en skøn give away(:
    Jeg deltager gerne(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  30. Det ser bare lækkert ud! Jeg vil også gerne deltage! Kh Inger Lise

    SvarSlet
  31. Sådan en skøn kurv kan man altid bruge - jeg er med ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  32. Uhhhh hvilken herlig gave, jeg er helt sikkert med:-)

    SvarSlet
  33. håber lykkens gudinde smiler til mig, den kurv ville jeg gerne vinde:)
    KH
    Anne-Birte

    SvarSlet
  34. kunne da være dejligt hvis man vandt sin første give away, så håber på held, jeg er med kram merete

    SvarSlet
  35. sådan en kurv ville jeg dælme gerne være den nye ejer af :)

    SvarSlet
  36. Mums, hvilken lækker giveaway!
    Den ville gøre lykke i ethvert køkken.
    Jeg krydser fingre. :-)

    SvarSlet
  37. Uh den vil jeg da super gerne vinde. krydser finger :-)

    SvarSlet
  38. mmmmmm det ser lækkert ud:)

    SvarSlet
  39. Huha den vil jeg gerne vinde så jeg er helt klart med. Hilsen Birthe

    SvarSlet
  40. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve at vinde. Vi sætter pris på gode sager i familien.

    SvarSlet
  41. Hej, det lyder rigtigt lækker med sådan en kurv, jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  42. I gør det igen, - en skøn giveaway i verdensklasse! Sikke nogle lækre specialiteter (savle savle). Må vidst et smut forbi Gabrielles.dk og smugkigge lidt!

    SvarSlet
  43. Sådan en skøn kurv med GUF, her må jeg da være med. Knus

    SvarSlet
  44. Nøj det ville være fantastisk at vinde! Det er da virkelig en gourmetkurv, der siger spar to!

    SvarSlet
  45. Hold da op en lækker give away.
    Deltager gerne(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  46. Uhh jeg skynder mig lige og deltage!! :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  47. Jeg vil med glæde deltage(:

    heidiwn@live.dk

    SvarSlet
  48. Nøj en skønne portion, håber jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  49. Det ville da virkelig være lækkert

    SvarSlet
  50. Ih altså, at vinde ville jo vildt fantastisk
    Kram fra Tina

    SvarSlet
  51. Det vil jeg rigtig gerne vinde ! *mums*

    Sender desuden lige en mail afsted med det samme da jeg er stor fan af Gabrilles :P

    SvarSlet
  52. Uhmmm mine tænder løber i vand.
    Uhh jeg håber jeg vinder :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  53. Lyder vildt lækkert med sådan en kurv... :)

    SvarSlet
  54. Kender jo alt for godt Gabrielles butik, så deltager gerne...

    SvarSlet
  55. Sikke en lækker kurv. Jeg deltager gerne. Helle L. H.

    SvarSlet
  56. er helt sikkert med....lyder fantasktisk

    SvarSlet
  57. Sikke en skøn kurv.
    Den vil jeg meget gerne vinde :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  58. Uha.. hvor lækkert. Det vil kunne gøre mig rigtig glad hvis den lander her ;o)

    SvarSlet
  59. Ih, hvor ville det altså bare være lækkert at vinde sådan en dejlig kurv! :)

    SvarSlet
  60. Endnu en lækker Give Away , jeg deltager gerne. Knus

    SvarSlet
  61. Hold nu op for en luksus ekstra hygge i december med denne kurv :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  62. Det ville være helt igennem fantastisk at vinde sådan en lækker før-julegave :-) jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  63. Det ville absolut ikke være dårligt med så lækker en kurv til en slikmund som mig :-) Jeg krydser alt, hvad jeg har :-)

    SvarSlet
  64. Uha, mig som aldrig vinder noget..
    Men prøver da lykken her hos Susi :-)
    Lækkert ser det da ud....

    SvarSlet
  65. i den ville jeg gerne vinde

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  66. Det lyder da rigtig godt..........

    SvarSlet
  67. Øøøj jeg skal så meget vinde her :D Jeg krydser krydser krydser!!!

    SvarSlet
  68. Det vil absolut være FEDT at vinde en sådan en kurv. Selvom jeg nok ville overveje at give den videre eller dele med min søde mor :-)
    knus katrin

    SvarSlet
  69. ØJ! Seriøst? Virkeligt? Det er da en helt vildt lækker 'vinst. Ja-TAAAAAK, siger jeg bare.


    (¯`v´¯).¸.•❤
    `•.¸.•´✿◠‿◠)♥•♥•

    SvarSlet
  70. UHM! Tænk hvis man kunne være så heldig - jeg krydser fingre ;0)
    - og hvor er det flot at gabrielles vil give 25% til dine læsere - tror vist lige jeg skal have sendt dig en mail.. Jeg har nemlig været forbi og lure ;0) Uhh kan godt forstå du bliver fristet..

    SvarSlet
  71. Lækre sager, jeg deltager gerne :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Sikke da nogle lækre sager! Dem skal jeg nok tage mig kærligt af hvis jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  73. Det lyder lækkert, den ville jeg gerne vinde
    MVH Maria

    SvarSlet
  74. Ih, hvor jeg kryder fingre :-)

    SvarSlet
  75. Sikke en fantastisk blog du har her Susi... og en lækker lækker give-away..... mums... god weekend til dig...

    SvarSlet
  76. super lækker give-away kære Susi.

    den vil jeg rigtig gerne vinde og forsøde juletiden med for mig og min kære familie.

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  77. Sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  78. Mhhhm, hvor lyder det som en skøn godtekurv, som jeg kunne få meget glæde af som fattig studerende. Jeg deltager gerne og glæder mig til at følge med på bloggen fremover :-) Kærlig hilsen Cecilie
    ceciliebjoernskov@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Jeg er helt sikkert med, det ville være dejligt at vinde.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  80. Det ville da godt nok være lækkert med sådan en kurv! :-)

    //Mia.

    SvarSlet
  81. Lækker gevinst i din give-away.

    Og super at du har lavet en aftale, så vi andre kan få glæde af 25 % hos gabrielles.dk :D

    SvarSlet
  82. Deltager, den kurv ser dejlig ud

    SvarSlet
  83. Lækker gavekurv - må hellere deltage

    SvarSlet
  84. Super lækker giveaway. Bliver nød til at deltage :-)

    Anne Sophie Munk
    hejannesophie@hotmail.com

    SvarSlet
  85. yum.. jeg vil også være med =)

    xoxo

    SvarSlet
  86. Mums. . Håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  87. Det ville da bare være super skønt med så lækker en kurv.Mums jeg er helt sikkert med. Knus Betina. mozart47@mail.dk

    SvarSlet
  88. Den kurv må gerne komme hjem til mig Ü

    SvarSlet
  89. Tror ikke jeg er meldt på tidligere. Ser iallefall ikke Dronninghuset.
    ;-) vil gjerne være med.
    hilsen TOVE

    SvarSlet
  90. Mmm, det ville ikke være værst med sådan en kurv! Krydser fingre for at lækkerierne ryger denne vej.

    SvarSlet
  91. Det ville da være en fantastisk ting at modtage som en ekstra julegave til mig og måske der er et par ting til min kære familie :)

    SvarSlet
  92. Endnu engang forkæler du os! Krydser hvad krydses kan for at det bliver mig der vinder lidt lækkert til den søde juletid.

    SvarSlet
  93. Sikke dog en flot giveaway! Jeg vil gerne blive med, om det er i orden at en dansker i Norge osse deltager :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlet
  94. Lækkert lækkert :) Jeg vil meget gerne deltage:)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  95. Lækker giveaway, især her i juletiden, som jo ligger lige rundt om hjørnet:-) så jeg vil selvfølgelig gerne deltage
    ~Mette

    SvarSlet
  96. Vil også gerne være med. Sikke en dejlig kurv :-)

    SvarSlet
  97. Den ville være dejlig at vinde,her op til jul. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Wauw det er da et lækkert tilbud ;-) Jeg vil rigtig gerne være med. lækker blog du har.
    Sanne

    SvarSlet
  99. Jeg kunne virkelig godt bruge en forkælelses kurv, krydser fingre for at det bliver mig :-)
    Ha en rigtig god dag

    SvarSlet
  100. Kan lige nå et smide et lod i puljen :) Hilsen Lene(lenegk@ofir.dk)

    SvarSlet
  101. Det ville da være en god december overraskelse :-)

    SvarSlet
  102. Her må jeg hellere være med :) skøn give away :)

    SvarSlet
  103. Ser super lækkert ud. Jeg er med :-)

    SvarSlet
  104. Jeg er helt sikkert med.
    Lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  105. Wauw den ville gøre godt her i julen, vil super gerne være med :)

    SvarSlet
  106. Hov for søren, troede jeg havde lagt en kommentar
    Så her på "falderebet" vil jeg rigtig gerne vinde denne kurv
    Kh Anja

    SvarSlet
  107. sikke spændende konkurrence jeg krydser fingre og håber på held:-)
    mvh jenny c
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  108. I vældet af flæsk og sul, kål og kanelsukker, ville det være ikke blot forfriskende....ja, det ville nærmest være forførende at vinde så fin en giveaway. Jeg takker for at måtte være med. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Hej!!! jeg vil gerne være her!!! rigtig god december!!!

    SvarSlet
  110. Ih! Sådan en kurv er mere end velkommen her! Jeg krydser fingre for de mange ekstra julegodter :-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.