lørdag den 8. september 2012

Stem På en serie fra Greengate

Så ser vi om ikke det kan hjælpe, hvis vi allesammen står sammen og viser, hvor vilde vi er med at få nogle af de gamle populære design igen...

Tina som har Lulufant satte en afstemning igang på vores Facebook gruppe igår og derinde ser det lige nu ud til at Karla White fra Summer / Spring 2006 helt klart har føretrøjen på.

Jeg stemmer også selv på Karla White, men næst efter den, er jeg bare vild med Quilt serien Emilie fra Autum / Christmas 2002/2003 den er bare det,som jeg kalder Greengate og var den serie, som jeg faldt for, da jeg så småt begyndte at samle Greengate.

I porcelæn er jeg også fuldstændig vild med den lyseblå med stjernerne " Star pale blue" samt den lyseblå " Marie Pale Blue".

Hvis der er en serie, som i bare vil have igen, så skriv en kommentar eller gå ind på
Facebook Gruppen og " Syntes Godt om " Hvis i også er  lige så vilde med "Karla White", som vi er mange der er, eller kom med jeres ønsker:-))

Det må kunne lade sig gør, at de lytter til os Fans.......

Hvis i har lyst er i velkommen til at  blive medlem på vores Facebook Gruppe, den har lige rundet 450 medlemmer, det jo super fedt, vi har det så hyggeligt derinde:-))

Karla White

Tilføj billedtekst

Sengetøjet oppe foroven er Emilie

Her ser i Emilie lidt tydligere:-))

Serie kom i tre farver:-))


Maria Pale Blue

Star Pale Blue

5 kommentarer:

  1. STAR PALE BLUE

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRHHHHHHH.....

    Vil ha vil ha vil ha....


    Har lånt billedet til min egen blog
    - linker naturligvis !
    God weekend
    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker mig dem alle 3, de er jo vildt flotte :))) Vidste selv ikke at de lavede Greengate helt tilbage fra 2002 :O)) Er der slet ikke nogle online kataloger længere tilbage ind fra 2006. Kunne så godt tænke mig at se de gamle kataloger..Det er der jeg henter det nemste af min inspiration til at male, så det ville være skønt at se hvis der var nogle uopdaget mønster som kunne trænge til at komme på lærred. Og tak Snut fordi du er så sød også at linke til mig :*)
    Knus fra mig

    SvarSlet
  3. Jeg er total forelsket i Star Pale Blue, krusene er super fede og jeg så et indretningsprogram hvor der var lyseblå håndklæder med hvide stjerner på - de må også være fra den serie. Dem ville jeg godt eje. Derudover kan jeg godt lide Karla White og Denise og Kim pale blue - er meget til de serier hvor der er lyseblå i. Knus Anne

    SvarSlet
  4. Jeg er HELT KLART vild med Karla White og EMILIE, der kunne jeg også købe mig mere end fattig, HÅBER OG KRYDSER hænder og fødder for at Greengate vil lave noget (gerne meget, smiler) i disse serie igen.
    Ang gamle katalogoer stemmer jeg også for at de måske kunne komme online, dejligt med inspiration
    Knus Anja

    SvarSlet
  5. Hej Piger

    Håber også at vi sammen kan få Greengate til at sætte de ønskede serier igang igen, det kunne være så fedt!!!

    Tak for alle jeres kommentarer.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.