fredag den 21. september 2012

Harlekin kasse!!!

I sidste uge fandt jeg denne gamle kasse på genbrugen og som i kan se trængte den til en større omgang, men for 30 kr kan man vist ikke forlange ret meget..

Kenneth tog den under kærlig behandling med en gang slibe papir og engang lim og grunder, så var den klar til mig:-)

Nu har jeg tryllet med den og syntes selv den er blevet kanon flot!!!

Skabelonen er igen fra Rosenlund.dk som kan lave lige den du skal bruge, til rimlige penge.

Harlekin ternene har jeg selv klippet ud af karton og tegnet op, hvor efter jeg har tapet dem, så der kom en fin kant, inden de blev malet.

Nøglen var godt rusten, så den har Kenneth slebet og sprøjtmalet mathvid, det gjorde lige det sidste og vedhænget er fra Walther og Co.

Nu mangler jeg bare de skønne trommer fra Ib Laursen, som der snart kommer, det kommer  bare til at  se kanon godt ud, sammen med dem til Jul.

I kan se lidt længere nede, hvordan kassen så ud, da jeg fandt den på genbrugen, der er godt nok sket noget af en forandring...


Håber i kan bruge ideen, i har nok en ny eller gammel kasse i gemmeren, som i kan lege lidt med.

I kan se Her! Hvordan vi maler med vægmaling/ farveprøver, hvis i ikke har prøvet det før:-))

























15 kommentarer:

  1. Du kan jo trylle Susi. Og en lækker kasse, den havde jeg også taget med mig!
    Hav en dejlig fredag
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  2. Sikke den er blevet flot. Slet ikke til at tro, det er selv samme kasse. Flot stykke arbejde :)

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er den blevet flot - hvor er du bare god til at finde lækkerier! Sådan en kasse ville jeg gerne eje ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  4. For pokker og for F... da Susi du er altså for vild!!
    Den er super flot og lige mig.

    Hvis den en dag skal sælges, så ved du til hvem, er bare så forelsket:0))

    Kram fra Celine

    SvarSlet
  5. Hvor er den altså blevet flot. Du kan det der med at male og bruge fantasien :o)

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  6. Hej susi sikke en forvandling,den ser godt ud.du er en haj til at finde gode billige ting.skønt for dig.ha en fantastisk god weekend.mange hilsner fra heidi jensen

    SvarSlet
  7. Den blev super flot..:-)
    Også smart til et krea-rum til alle de småting man skal holde styr på.
    Jeg må indrømme at jeg er lidt forelsket i den Bambi serie...det er helt Disney jul.:-)

    Hej fra lisbeth

    SvarSlet
  8. Hej Susi,
    das hast du wunderschön gemacht!!!
    I love it♥

    Knus,
    Tini

    SvarSlet
  9. Wauw, endnu engang misunder jeg de fine harlekintern ;-)
    Der kommer snarest billeder på min blog af mine højtalere som jeg har beklædt med Ferms Harlequin tapet - synes ikke jeg orkede at kaste mig over maling og tape, og tager hatten af for din tålmodighed ;-)

    -også denne kasse må flytte hjem til mig, hvis du skulle blive træt af den :-)

    Kram Louise

    SvarSlet
  10. Hej Susi
    Hvor blev den kasse bare for lækker. En rigtig sød idé. God inspiration :-)

    Hav en dejlig weekend
    Birgitte

    SvarSlet
  11. Wauuu... Susi :))) Du bliver jo bare ved med at fremtrylle det ene lækre møbel efter det andet :)) Virkeligt flot. Elsker jo de harlekintern :)))
    Knus Tina

    SvarSlet
  12. Så smuk den kasse er blevet, du er dygtig med din pensel :-)

    SvarSlet
  13. Hej Susi

    Den er virkelig blevet fin din kasse - Jeg elsker altså de ting du laver med Harlekintern.

    Det er en super god idé med den skabelon du har fået lavet, måske jeg "låner" din idé ;-)

    Ha' en dejlig dag.

    Knus Lotte

    SvarSlet
  14. Dear Susi
    It looks so so soooo beautiful!
    I love it :o)
    I only can say it again and again:
    You have a fantastic blog!!!
    Many lovely greetings,
    Nelly

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.