søndag den 9. september 2012

Det gamle Greengate

Har jeg da lidt af., men som nævnt i indlægget igår ville jeg ønske at de ville komme med en serie fra det gamle Greengate, der er så mange skønne ting, jeg ville købe mig fattig, hvis det kom.

På vores Greengate Fan gruppe, er der helt klart stemning for Klara white og Pale blue og Emilie, så hvad venter i på kære Greengate:-))

Kom nu , så bliver vi så glade allesammen:-))

Imens vi krydser fingre for de høre os, så får i lov til at se lidt af det gamle, som jeg har.

Ha´en dejlig Søndag derude...












6 kommentarer:

  1. It´s so wunderful! I love it!
    Many greetings, Bine

    SvarSlet
  2. Er så misundelig på de stjernekrus - há en fantastisk søndag ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  3. Mumle...
    Øv Susi... Oss mig ha lyseblå ting med stjerner på

    Mon Lulufant ikke kan kopiere det der saltkar ??

    Hmmm....

    Tak for kigget
    Knus

    SvarSlet
  4. Hej. du har bare nogle skønne ting. Vild med saltkar:) Enddelig fået malet mit skab - er så glad for det - var sådan i tvivl om jeg skulle beholde det afsyret. Ligger billede på gruppen senere.
    Knus

    SvarSlet
  5. Ja den serie med stjerner på kan jeg lide..den passer også ind i New England stilen til dem der er vilde med den...:-)
    Jeg er personlig ikke for alle de blomster, kan bedre lide striber, lidt prikker og stjerner..lol.

    Knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Hvor er den smuk den kande, jeg har en tekande i samme serie, elsker den. Og stjernen.. uhhh... du var bare sådan en heldigmås at få fat i dem :) Så flotte også saltkaret:)
    Ha en god dag
    Knus fra mig
    Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.