tirsdag den 28. august 2012

Visk ud med Farver!!

Nu har jeg nemlig fået sat Greengate´s fine gavepapir på mine viskelæder, som jeg har købt i Tigerbutikken 3 stk for en 10´er.

Papiret kan stadig købes her hos Solkrogen.com

De visker lige så godt som de dyre, så dem har vi købt i mange år.

Nu er de bare blevet lidt pænere og så kan ungerne også genkende det i skolen, når de har deres helt eget design.

Jeg har bare klistret papiret udenpå dem der sad på med en limstift og vupti så ligner de en million.
Er sikker på at det lige er noget de kære børn vil hygge sig med at lave sammen med mor eller far.

P.S Husk at det er på Lørdag d 1 September vi skal mødes og hygge hos Gabrielle i Brøndby
i kan se mere Her!

Alle er velkommen...





11 kommentarer:

  1. Så fine! Alltid mange gøye ideer å hente hos deg:-)

    Klem

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    Med de skønne ting må alle piger elske, at gå i skole.
    Måske jeg skulle begynde at læse et eller andet.
    Så jeg kan få sådan et fint penalhus med indhold.
    Rigtig god dag til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet
  3. Fine ide,super sød blog !!!

    http://interiordukker.blogspot.dk

    http://www.sodeting.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine, du er bare FULD af gode idee`r
    Susi lysene du har lavet med servietter har du penslet med limen ovenpå serveietten også?

    Knus Anja

    SvarSlet
  5. Hej Babro

    Tak skal du have, håber du kan bruge ideen.

    Hej Anette

    Ja! Det kan da godt betale sig, man kan jo altid blive klogere:-)

    Hej Gitte

    Tak skal du have:-)

    Hej Ingrida

    Tak skal du have, har været forbi din også, du er da bare rigtig kreativ og dygtig.

    Hej Anja

    Ja! Den får lige engang lak, når servietten er tør.

    Tak for jeres søde kommentarer .

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Skikkelig oppfinnsom du :-) Det ble veldig fint!

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlet
  7. Det penalhus med indhold er da enhver piges drøm ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  8. Susi, jeg bliver nødt til at spørge dig om noget: er din blog/dine indlæg sponseret?

    SvarSlet
  9. Hej Siv

    Tak skal du have:-)

    Hej Anne

    Ja! jeg tror også det kunne bringe glæde hos tøserne.

    Hej Charlotte

    Nej! Det er de ikke!!

    Ha´en dejlig dag allesammen

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.