lørdag den 18. august 2012

Sonny Angels...

Det hele startede med at jeg fik en Sonny Angel i gave fra en sød Blog veninde Anette som har bloggen Lyserød og jeg er bare faldet fuldstændig for de små fyre.

Men mit problem er, at jeg jo helst vil have dem i pastelfarver, sog jeg kunne ikke finde dem nogen steder, uden de var blind pakket.

Men! Så fik jeg set på Anettes blog forleden dag, at hun havde købt dem i lyserød og lyseblå og måtte straks høre, hvordan det lige kunne lade sig gøre.

Anette henviste mig til denne skønne butik Akimbo og det tog mig kun et split sekund, så var de bestilt.

Anette har oprette en Sonny Angels gruppe på Facebook, hvis nogen skulle have lyst til at være med, så klik Her!

Jeg kom så også til at købe en anden lille sød ting hos Akimbo, den kunne jeg slet ikke stå for, nemlig en sød lille lysende kanin, er den ikke bare nuttet.

Kig forbi den lille butik, der er så mange søde ting hos Akimbo...












6 kommentarer:

  1. Hej Susi.
    Sikke en fin reklame jeg får her :-) Jeg havde aldrig gættet det var kaninen du havde købt :-) Havde godt set den på Akimbos blog, sjov lille lampe.
    Håber I nyder vejret i Farsø, der er godt nok varmt her i Aalborg. Men pt er det begyndt at regne, håber snart det holder op.
    Rigtig god lørdag til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Det manglede da bare, det jo din skyld jeg er blevet besat af de små engle:-))

    Kan næsten ikke styre mig, når jeg ser dem i de smukke farver...

    Her i Farsø skinner solen lidt og så regner det lidt, men her er bare varmt, så mon ikke der kommer et skrald lige pludselig.

    Ha´en dejlig dag og endnu engang Tak for den søde engel.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Sonny Angelsene dine var riktig søte. Jeg har aldri hørt om disse før. Følger visst ikke helt med:-) Måtte inn på facebooksiden og titte der også.

    Ha en strålende helg! Her høljer regnet ned nå.
    Klem fra meg:-)

    SvarSlet
  4. Velbekom.
    Nej, det er svært at styre sig. Jeg har fået to med posten i dag :-))))))
    Jamen de kom bare dumpende, jeg har ihvertfald næsten ikke bestilt dem, blink blink.

    Pyha, man kunne næsten håbe vi kunne få lidt torden, jeg er ikke så vild med "denne lummer varme"
    Knus.

    SvarSlet
  5. De er SÅ fine, har en enkelt stående, men den får forhåbentligt snart selvskab af flere :) har også købt den, eller rettere min mand har, i butik akimbo. Det er sådan en intim og hyggeligt butik i kbh. Da jeg boede i kbh var det et must at kigge derind for at se om hun havde fået nye varer, når jeg var på strøget.

    Håber I snart får bedre vejr, her i Sønderjylland er det perfekt med 30 grader og lidt vind :)

    Der kommer snart nye billeder af vores lille palæ, der er sket meget i denne uge.
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  6. Hej Pia

    Ja! De er bare så søde, bare de øjne, det lige så hjertet smelter.

    Det er bare sådan en sød lille butik, med så mange specielle sager. den måtte godt ligge i vores by.

    Glæder mig til at se mere fra jeres skønne palæ.

    Hej anette.

    Tror også det lige pludselig bliver tordenvejr, så som lummert som det er lige nu.

    Har været inde og se på to mere, da jeg skulle finde hendes link, fik jeg set der var en sød rabbit og en panda, så nu håber jeg hun har flere, ellers går det nok:-)
    Glæder mig til at se hvilke du har kig på.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.