mandag den 27. august 2012

Nyt Katalog Fra IB LAURSEN

Nu kom det nye katalog endelig og jeg siger jer, det er så flot alt det der kommer til Jul.

Jeg selv er faldt pladask for alle de flotte lyseblå trommer, dem må jeg bare eje.

Ja! Det bliver jo nok ikke det eneste, for der er så mange smukke sager, så tag og læn jer tilbage og bare nyd alle de smukke billeder, som jeg har lånt af IB LAURSEN.dk

Kataloget ligger fast i venstre side på min blog, sammen med alle de andre skønne kataloger.

Men i kan også se det Her!!












7 kommentarer:

  1. Der er virkelig mange fine ting.
    Endnu lidt til ønskelisten.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Lækker lækker lækker ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  3. Hej Susi.
    Så fik jeg en besked fra Bolette, og hun siger at bloggen ikke er slået igang endnu - men den snart er på trapperne!:0)
    Det bliver spændende!:0)
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  4. Ja der er skisme ikke lang tid til ;0)

    SvarSlet
  5. Ja de blå er da lige dig, Susy. De er vildt søde - og vel ikke kun til jul!
    Knus

    SvarSlet
  6. Hej Piger

    Ja! De er bare så flotte, så nu må det gerne blive Jul:-))

    Hej Mette

    Det bliver da så hyggeligt når de får styr på deres blog.

    Ha´en dejlig dag og tak for jeres kommentarer.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.