søndag den 12. august 2012

Loppesalg til nedsatte priser!!

Nu er min kære husbond lige ved at få fniller, så jeg har besluttet at sætte nogle af mine loppesager ned.

Vi kan ikke blive ved med at have plads til dem, så de skal væk, gerne idag..

Håber der er noget der kan friste.

Jeg starter med den fine gamle svenske formningreol.

Skriv mig en mail, hvis der lige er noget der frister:-)
susirydahl@gmail.com

Sælges nu for 2300 kr

114 cm i Længden 
59 cm i dybden for neden
26,5 cm i dybden foroven.
187 cm i højden
Reserveret!!

Super flot gammelt skab 800 kr
Reserveret!

Måler 120 cm i bredden og 186,5 cm i højden
50 cm i dybden foroven m. liste

Flot skab med låger 650 kr
Højde 140,5 i højden
76 cm i bredden
Dybde foroven 20 cm
Forneden v. skufferne 35,5 cm

Helt ny volang, købt forkert str. 200 kr



Farstrup stole 50 kr stk
Reserveret!

Super flot fad fra Blommingvill 49 cm i dia
150 kr



6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sager, og ja synd at have dem i gemmerne uden at de kan komme til deres ret.
    Hvor er det du bor for Farstrup stolene kunne godt friste?

    SvarSlet
  2. Hej Christina

    Jeg bor i Farsø i Nordjylland.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hejsa
    Dejlige loppesager, det store skab, hvor stort er det højde og bredde, er det et stort eller er det delt.
    Hilsen Ditte

    SvarSlet
  4. Wauw det lyseblå skab .... øj øj øj

    Desværre ikke plads... men ja, wauw !

    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  5. Hej Ditte

    Det er et stort og det måler 120 cm i bredden og 186,5 cm i højden og 50 cm i dybden med pyntelisten foroven.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Øv jeg bor i Kbh, så det er liiige lidt for langt væk.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.