tirsdag den 21. august 2012

Lidt til badeværelset

Igår fik jeg malet den gamle taburet, som jeg viste jer igår.
I kan se Herhvordan den så ud, inden jeg gik igang.
Kenneth havde slebet den og givet den to gange spærregrunder, så den var nem at gå til.
Den fik to gange med en lyseblå farveprøve, så blev den slebet glat og fik naturligt slid, så den bevarede sit gamle look, til slut fik den 2 gange vandbaseret lak , nu den klar når badeværelset står færdig.

Det varer lidt endnu, men det går frem ad.
Idag skal Kenneth have smurt brusekabinen og gulvet ind i vådrummebram, så skal der snart fliser på, det bliver så godt:-)

Kenneth fik også malet mit spejl, som er fra Ib Laursen, men det var sort, da jeg fik det og syntes ikke lige den farve passer ind, så det blev grønt, bare for at prøve en anden farve end lige lyserød og lyseblå. syntes faktisk det blev ret sødt...














7 kommentarer:

  1. Det pyntede vel nok på den lille skammel :) Og spejlet kan snilt beholde sin grønne farve. Jeg kan godt li' når der er et par enkelte ting der skiller sig lidt ud. Det bliver vel nok spændende nok I bliver færdig med badeværelset, glæder mig til at følge udviklingen :)
    Sig mig lige - Er de små hjerter fodsalt, slibesten eller er de lige til at spise i form af skumfiduser??? Kan nemlig lige ikke lige gennemskue det, men kønt ser det jo ud..
    Ha en dejlig dag Susi
    Knus herfra mig
    Tina

    SvarSlet
  2. Kære Susie,
    smukt den lille skammel er!
    Jeg altid umiddelbart godt humør, da jeg kiggede på dig i!
    Din blog er så smuk!

    Knus, Birgit

    SvarSlet
  3. Hej Tina

    Ja! Den blev rigtig fin, elsker den farve,men er ikke så sikker på at spejlet skal forblive i den grønne, vi får se når badeværelset står klar om det skriger alt for meget...
    De små hjerter fik jeg af min søn og svigerdatter, det er små sæber man putter i badkarret, men nænner slet ikke at bruge dem:-)

    Hej Birgit.

    Tak skal du have, dejlig du følger min blog.

    Ha´en dejlig aften..

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Så fin den lille skammel blev.
    Elsker den grønne farve du har valgt til spejlet.
    Godt når badeværelset blir' færdigt.

    SvarSlet
  5. Begge ting er blevet så fine. Synes også at den grønne var rigtig pæn. Du er så god til at forvandle ting.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  6. Super fint, susi spejlet er også blevet godt i den grønne farve...

    SvarSlet
  7. Den er blevet rigtig fin skamlen! Og jeg er vild med den grønne farve på spejlet, det ser godt ud til både lyserød og blå :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.