onsdag den 22. august 2012

Hygge med Greengate´s Maskingtape

Forleden dag fik jeg den gamle Greengate lysestage, som jeg havde vundet ved en auktion.

Jeg blev lidt skuffet da jeg så den, den var helt råhvid og med brandemærker i bunden, så den fik Kenneth hurtigt givet en gang hvid sprøjtmaling.

Syntes den var lidt bar nu, så jeg fandt mit Greengate maskingtape frem, som jeg lige har købt.

Så nu ligner den en million og står så fint inde i stuen, tror måske den ender på badeværelset, når det står klar, det kunne da være lidt hyggeligt med lidt levende lys derude.

Har i haft gang i maskintapen? der er jo masser af muligheder med det smukke tape.

Ha´en dejlig aften...














6 kommentarer:

  1. Ahhhh dear, what a great idea to beautify the candleholder with maskingtape :))

    SvarSlet
  2. Ser godt ud,en skam at det tape er så dyrt.hilsen heidi

    SvarSlet
  3. Den er godt nok blevet flot, god ide.K H Birthe.

    SvarSlet
  4. Hvor ser den fin ud Susi.. Mulighederne er mange, måske man skulle overveje at købe noget af det.. Det er jo bare at få ide'erne..
    Ha en dejlig dag
    Knus Tina

    SvarSlet
  5. Genialt - hvor er den sød - ærgeligt at den ikke var så pæn - var ellers dyr nok - hav kun 25 pr stk for mine og de var bare så fine

    SvarSlet
  6. Hvor blev den fin :0) - og det er maskingtapen fra Green Gate da vist også, måske skulle jeg lige have mig et par ruller..

    I sommerferien prøvede jeg at lave wallstickers af masking tape - de blev rigtig søde..

    Ha' en dejlig dag
    KH.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.