onsdag den 29. august 2012

Franske Pastiller

Dem har jeg svært ved at gå forbi, så jeg købte dem i alle de farver jeg syntes var flotte.
Har to pakker som jeg har haft i flere år og som jeg endnu ikke har smagt, nænner nemlig ikke at pakke dem ud af deres skønne indpakning.

Pastillerne kommer fra Det italienske firma Leone som i kan læse meget mere om Her! de har også en Facebook side Her!

Er bare vild med deres pastiller, som fås i mange forskellige farver og æsker,

Jeg har selv købt mine hos Thrysøe i Viborg, hun havde lige fået dem ind af døren, da jeg kom forbi, så der var frit valg på hylde et og det blev til en hel del....

Thrysøe er en sød lille hyggelig  butik som forhandler Greengate, lækkert the og kaffe og andre specialiteter.

Her kan man altid finde en sød værtindegave eller forkæle sig selv, så til jer der bor i nærheden, tag og kig forbi, der er så hyggeligt:-)








Ps. Husk der er Greengate hygge dag hos Gabrielle på Lørdag d. 1 September Klokken 11:00
I kan læse meget mere om dagen Her!!






4 kommentarer:

  1. Det er sørme nogle flotte pakker, men jeg ville nok have spist dem alle sammen :-)

    SvarSlet
  2. Smukke og indbydende. Men herhjemme ville de nok ikke have holdt mere end 2 minutter ;o)

    SvarSlet
  3. Hej Susi
    jeg er vild med de der pastil pakker,men kan ikke få dem her i nærheden,de er så dekorative det ser godt ud.
    hav en god dag
    Håber i får en dejlig og hyggelig dag hos Gabrielles

    knus
    Maj-Britt

    SvarSlet
  4. Fine pakker. Tror heller ikke at jeg kunne holde fingrene fra dem.
    Du må have en god dag hos Gabrielles på lørdag med alt det fine Green Gate

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.