fredag den 10. august 2012

Elsker min mand meget højt!!!

Fordi han er den han er, altid klar til at hjælpe og støtte mig lige meget hvad og altid med på alle mine ideer.

Uden ham fik jeg aldrig min ideer ud i livet, han skal bare have en tegning, så tryller han de smukkeste ting frem til mig.

Idag har han endnu engang gjort noget godt for mig, han kom hjem med den bedste gave jeg kunne ønske mig.

Et super sejt badekar på løvefødder med et flot blandingbatteri lige til at sætte op i kælderen, så har jeg endelig et sted, hvor jeg kan slappe max af , når jeg har mine træls smerter.

Det er den bedste gave han kunne give mig og jeg er bare den lykkeligste kvinde lige nu:-))

Hold kæft hvor jeg dog bare elsker den mand!!!!!

Hvad syntes i er han ikke bare sød??








25 kommentarer:

  1. Hej Susi.

    Jeg tror du har en meget sød mand, og jeg fornemmer du er rigtig glad for ham.
    Nu håber jeg han får læst dette søde indlæg <3

    Fortsat fantastisk fredag til dig fra mig

    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Sikken en flot gave.
    Jo, det er da i sandhed en sød mand, du har. :-)

    SvarSlet
  3. Hej Susi:)
    Joooooo... han er slet ikke så værst endda... Du har været super heldig med ham Kenneth, så dejligt at han kan leve dine drømme og fantasier ud :D))
    Lånes han ud????? kan du ikke få ham til at coache min mand lidt,,, se det kunne være NICE!!!
    Skøøøønnnt badekar med flotte løverfødder, det har også været en STOR drøm hos mig, siden jeg var helt lille bitte: De er så fansi' syntes jeg. Vi har desværre bare ikke pladsen, ellers havde jeg sparet op for længst!!!
    Ha' en skøn weekend og så må det være din tur til at forklæde husbonden..
    Knus fra mig
    Tina

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint med løvefødder. Og tillykke med egen wellness afdeling :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Han er super sød :-) Fantastisk badekar, jeg kan sagtens forstå at du er glad i låget :-)
    God weekend. Knus Gitte

    SvarSlet
  6. FANTASTISK mand du har :) Jeg er heldigvis lige så heldig på den front, så det ER SKØNT :)

    Og for lækkert badekar, drømmer også om sådan et, men vi har desværre ikke pladsen nogen steder ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  7. Tager din mand lærlinge, for så sender jeg lige min bedre halvdel.
    Tænk hvis din søde mand, kunne smitte af på min ;O)

    Tillykke med badekarret, det et bare super flot, og passer jo perfekt til din boligstil :O)

    SvarSlet
  8. Jeg kender det godt. Har selv en af slagsen. Tænk at man kan være så heldig at møde en anden der bare vil en det aller bedste. Nyd det.
    Hvor er badekarret fint.
    God dag til dig.
    Klem fra Lonni.

    SvarSlet
  9. jo det er en dejlig mand du har hold du bare fast i ham...badekar på løvefødder vil jeg også gerne have...men anders siger hvor skulle du så have det spa du fik for 11 år siden da vi flyttede ind i huset og næsten aldrig har brugt..

    SvarSlet
  10. Jo han er rigtig god og sød, det må man give dig ret i, men jeg tænker du også er god for ham;-)
    Knus og tillykke med både mand og badekar:-)

    SvarSlet
  11. Hold da fast, Susi sikke en god mand. Kan godt forstå du elsker ham rigtig højt. Min mand er desværre gået lidt "istå" med alle mine ideer han skal presses lidt mere nu end han skulle før hen men så hjælper det også, ha ha, så ham klager jeg heller ikke over.
    Virkelig flot og smukt badekar.
    Rigtig god weekend

    Knus Anja

    SvarSlet
  12. Jeg har også tit tænkt at han må være en særlig mand:-) Kan godt forstå du værdsætter ham - det er et vildt smukt og feminint badekar. Det blir da luksus uden lige

    SvarSlet
  13. Fuld forståeligt at du er glad helt ned i maven. Pragtfuld gave.
    Gode ægtemænd er guld værd... Jeg ville absolut heller ikke undvære min ;o)

    SvarSlet
  14. Neejjj jeg er misundelig, sådan et har jeg altid drømt om. STORT tillykke med manden din og dit nye badekar knus

    SvarSlet
  15. Kære Sussi
    Du har verdens bedste mand næst efter min;-)❤

    SvarSlet
  16. je g kan godt forstå at du er glad for ham:)
    Knus

    SvarSlet
  17. Kære, det for står jeg godt ;o)
    Har selv haft et magen til. Det er det bedste badekar, du kan ønske dig, man ligge så godt.
    glæd dig.

    SvarSlet
  18. Åh..så heldig du er!!For en snill mann:) NYDELIG badekar!!
    Ha en fin kveld videre:)
    God klem fra Camilla:)

    SvarSlet
  19. super fint ...
    Han ka' bare ♥

    SvarSlet
  20. Heldig med både mann og badekar! Så flott!!:)) ønsker meg jeg også!!:) god helg!

    SvarSlet
  21. Liebe Susi,
    die Wanne ist ein Traum!!! So ein lieber Mann!
    Liebe Grüße,
    Barbara

    SvarSlet
  22. Tusind mange tak for alle de søde kommentarer.

    Idag har han fået det bakset ned i kælderen, så imorgen tidlig skal jeg bare nyde et lækkert karbad, det bliver så nice:-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  23. Hvor er det bare super fint :0)
    - og jeg kan godt forstå du er glad for Kenneth, men han må da bestemt også være glad for dig ;0)
    Dejligt..
    Ha' en god aften
    KH.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.