fredag den 24. august 2012

Blyanter og holder i Greengate

Forleden dag dag vi var ude og handle , var vi lige en smut i Lidle, de har altid frisk frugt, så der måtte jeg lige forbi.

Jeg fik en masse lækkert frugt, men fandt også en pakke blyanter i natur, lige til at pynte selv.
De kostede den nette sum af 15 kr for 24 styk´s, det kan vist ikke fås billigere.

Ved godt det er en gammel fidus og mange bloggere har lavet dem, men jeg havde købt nogle blyantholdere, sidst jeg var i Ilva til ingen penge, serien skulle udgå, så jeg gav 5 kr stykket.

Så nu fik jeg lyst til at lave lidt hyggeligt til skrivebordet og et par blyanter til min niece. som jeg snart skal besøge:-)

Blyanterne er pyntet med Greengate´s gavepapir, som man stadig kan købe her hos Solkrogen.com det prikkede kan i købe hos Panduro.

Jeg har bare limet det fast med en limstift, så det er lige til at gå til, er sikker på der er nogen tøser der vil elske sådan nogen flotte blyanter.


Husk Min Give Away Her!
I kan vinde et gavekort på 500 kr til Gabrielles.dk





















11 kommentarer:

  1. Hej Susi

    Fede blyanter. Utroligt du kan få papiret til at sidde så pænt :-)
    God dag til dig fra mig

    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Flot! Må vidst lige friske mine blyanter op inden skolen begynder!

    SvarSlet
  3. Så utrolig fine!
    Du er jammen flink og kreativ:-)

    SvarSlet
  4. Det ser vildt godt ud ;)

    God weekend til dig og dine

    SvarSlet
  5. Det er så fint.
    Dejligt at være kreativ for små penge .-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de yndige
    God weekend

    Knus Anja

    SvarSlet
  7. Min datter på 8år siger at du også gerne må besøge hende ha ha hilsen heidi

    SvarSlet
  8. Kom også gerne her forbi ;0)
    go' weekend

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine - tror også jeg må kaste mig ud i "blyantbeklædning" - smiler..
    Ha' en dejlig weekend
    Kram herfra

    SvarSlet
  10. De er blevet super fine! Knus Anne

    SvarSlet
  11. Nu er det snart skoletid igen :o)
    Jeg har lige fået fat i GG indpakningspapir, og så vil jeg prøve noget lignende.

    God weekend ♥

    knus fra Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.