lørdag den 6. november 2010

Tændstiks æsker med Greengate...


Midt på dagen, gik jeg igang med at klippe hjerter, så de var klar til at blive syet sammen en af dagene.
Har en bestilling fra min veninde, så jeg må hellere komme igang, inden julen er forbi...
Imens jeg sad der, fik jeg en ide, som jeg før har lavet, da jeg havde den Franske stil.
Nemlig at pynte tændstik´s æsker, det er så hyggeligt, og ikke særlig krævende.( lige noget for mig)
Først fik nogen af dem stof på, som jeg havde tilbage fra rester af hjerterne.
Og til de sidste brugte jeg mærkerne, der sidder på Greengate´s viskestykker og tæpper.
De passede så fint, det var ikke ret meget, der skulle skæres af.
( limede dem på, og når de var rimlig tørre, skar jeg det overskydende af, med en skarp hobbykniv).
De er blevet rigtig sød og en billige måde, at få lidt pynt til jule bordet på.
Håber i har gemt jeres mærker.
Så i kan trylle ligesom jeg har gjort...
Jeg har forresten brugt de mellem store æsker, som man kan købe i pakker med tre stk´s i  Fakta og Rema.





6 kommentarer:

  1. Hej Susi..Go´ ide! Har heldigvis gemt alle mine mærker;-) Knus fra mig!

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Tak for endnu en super ide, de er rigtig fine. Du har simpelhen så mange fine og gode ideer, jeg stjæler med arme og ben. Jeg har heldigvis en del mærker jeg har gemt, så kan pigerne og jeg hygge os med det i morgen. Forsat skøn weekend til dig
    Knus Annette fra Aalborg

    SvarSlet
  3. Hei Susi!

    Så utrolig fine fyrstikkesker! Nå angrer jeg på at jeg har kastet mine merker... Skal huske på å ta vare på dem neste gang. Takk for alle inpirerende bilder du legger ut her! Du har et fantastisk fint hjem. God helg videre. Klem!

    SvarSlet
  4. Hej
    Jamen altså... super ide :-)
    De fiser ud af dig :-) og ja, jeg stjæler dem også he he. Go søndag herfra Jonna.

    SvarSlet
  5. Super ide - rigtig søde ;0)

    SvarSlet
  6. Nej hvor er det nogen fine æsker men også en super god ide.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.