mandag den 7. december 2015

Jule Give Away fra Ib Laursen...

I denne skønne juletid har Ib Laursen været så sød og har sponsoret en lækker Give Away her på min blog.

Den heldige vinder dette smukke Mynte stel i farven "Meadow Green" til en værdi af 
ca 1500 kr...

Det er så smukt og vil være så smukt og pynte julebordet med.

Ib Laursen er dansk, designer og forhandler interiør og brugskunst, der passer ind i den nordiskestil, til forhandlere i hele verden.

Deres sortiment er bredt og giver så mange muligheder for at skabe jeres eget hyggelige hjem både inde og ude.

I kan se og læse meget mere om Ib Laursen her! 

For at deltage i vores Give Away, skal i blot skrive en kommentar herunder.

Give Away´en bliver trukket Søndag d 13 December 2015.

Held og Lykke til alle :-)

Ønsker jer en dejlig dag derude :-)))





Her kan i se hele Ib Laursen sortiment af Mynte.
Klik Her! 

Her kan i se alle deres smukke Julsager.

Klik Her!



66 kommentarer:

  1. Ville da være så smukt på julebordet. <3<3
    Glædelig jul..<3 <3

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet
  2. Endnu en smuk farve fra Ib Laursen 💖 evsen68@gmail.com

    SvarSlet
  3. <3 så smukt - det vil pynte på ethvert julebord <3 glædelig jul til jer allesammen <3 kh Eva
    postmignu@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Wow hvor jeg da håber evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  5. Ih hvor er det smukt���� Det måtte godt pynte på mit julebord ������ Kh.Rikke
    rikkemdsn@gmail.com

    SvarSlet
  6. Meget flot speciel farve der kunne bruges hele året og det er meget velkommen hos mig

    SvarSlet
  7. Åh, det ville passe perfekt i vores dejlige hyggelige køkken, både sommer og vinter, fuld af kærlighed :-) bittenskriver@live.dk

    SvarSlet
  8. Så fint det er, man bliver helt i stjerne humør. Tak for det ☺ Har et lille gammelt sommerhus som det vil passe perfekt til ��

    SvarSlet
  9. Dette fine stel må meget gerne pryde mit julebord juleaften, da jeg ikke har noget fint stel. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Så smukt! Ville passe så fint til at dække julebordet til mig og mine døtre som skal holde jul alene det ville være skønt at kunne byde dem noget lækkert på så fint noget porcelæn����

    SvarSlet
  11. Så fin en præmie Susi - jeg vil elske at pynte med det på julebordet og til sommer på havebordet :)

    Glædelig jul
    Kh. Tanja

    SvarSlet
  12. Super lækker farve den grønne..lige min datters yndlingsfarve..<3
    De er rigtig smarte de små forme..:-)
    Ib Laursen har mange dejlige ting og sager..:-)

    Juleknus fra Lisbeth

    SvarSlet
  13. Jeg vil ønske dig en skøn december-måned. Samtidig krydser jeg fingre......, for det er da godt nok en skøn præmie.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Lækker lækker giveaway <3 så krydses der fingre :)

    SvarSlet
  15. Hvor er det en smuk farve
    Glædelig jul
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  16. Vidunderlig farve!
    Glædelig jul
    nanna@mandrup-keld.dk

    SvarSlet
  17. Hold nu op en fin give away <3 Deltager rigtig meget gerne <3

    SvarSlet
  18. I love IB Laursen and my kitchen is decorated with green colour. Maybe I will be luck.
    Merry Christmas
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz

    SvarSlet
  19. Hold da op for en skøn give away 😀 jeg er så vild med den grønne farve, så jeg krydser mine fingre.

    SvarSlet
  20. Årh jeg er vild med farven - det ville altsammen passe skønt ind herhjemme! :-)

    SvarSlet
  21. Jeg liker Ib Laursens ting så godt.Den nye fargen på Mynte er så fin!
    De er det bare å krysse fingrene!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlet
  22. Super skøn Give away, I love it <3 Ville gerne blive den heldige vinder, da det er lige den farve som jeg er helt vild med, så den ville passe perfekt herhjemme :-) Krydser fingre ;-)

    SvarSlet
  23. Ja, du har fuldstændig ret, dette stel er virkelig smukt ;)
    Dejlig give away!

    SvarSlet
  24. Det er virkelig fint, og jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  25. Så fin en præmie - Ib Laursen <3
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Det er godt nok en meget flot gevinst. Den vil helt sikkert gøre stor lykke for den heldige.
    Julehilsen Anette

    SvarSlet
  27. Det er godt nok et flot stel, flot farve
    god jul til jer
    Hilsen Anny

    SvarSlet
  28. Fantastisk stel.. Der vil jeg gerne vinde �� Rigtig god jul.

    SvarSlet
  29. Hvor er det smukt... Flot gave fra Ib Laursen, som jeg vil elske og dække mit bord med .
    Ønsker dig og din famile en glædelig jul 🎄

    SvarSlet
  30. Her må jeg da vist smide et lod, tænk hvis jeg kunne være så heldig :-)

    SvarSlet
  31. Hvor er det fint og det vil passe perfekt i vores sommerhus :)

    SvarSlet
  32. Det er flot og vil passe til julebordet i mit nye sommerhus

    SvarSlet
  33. Hold op, hvor er det flot - skøn farve! :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Sikken lækker gevinst! Her hjemme har vi i øjeblikket kun 6 alm. tallerkener, 7 dybe, 9 dessert og 12 kaffetallerkener... Vi startede med 12 af hver, og jeg har ingen anelse om hvad der er sket med de forskellige. Børnene har heller ingen ideer ;)

    Jeg tænker det må være en gængs oplevelse i diverse børnefamilie, - men stellet ville i hvert fald blive mere end værdsat her! :D

    Tak for chancen og rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
  35. Hvor er det bare en lækker grøn farve :)
    Krydse fingre for jeg er heldig ..
    Diddececilia@gmail.com

    SvarSlet
  36. Deltager gerne. Så fin!

    kasper_r_j@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Vil da rigtig gerne vinde denne skønne præmie������. Kan ikke vælge om min yndlingsfarve er grøn eller blå, men denne skønne nuance i grøn er da for skøn. Vinder jeg skal mit sommerhus opgraderes. Sikken det vil pynte.

    SvarSlet
  38. Deltager også gerne <3 det er da smukt <3 Flot Give Away
    Knus Jeannette

    SvarSlet
  39. Hvor er det lækkert :)
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  40. Det er så smukt :) Glædelig jul :)

    Hilsen Mie
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  41. Så fin præmie - wow! :)

    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Uha lige min farve ...og passer perfekt i min drøm om nyt køkken i det nye år .. krydser fingre
    God Jul Susi

    SvarSlet
  43. Hvor de det en smuk præmie - den vil lige passe hjemme hos mig ;-)

    SvarSlet
  44. Deltager meget gerne, og krydser fingre. God jul :-)

    SvarSlet
  45. Nøj en dejlig farve! Deltager

    SvarSlet
  46. Hvor er det flot! Jeg deltager :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  47. Ihhhh hvor er det flot. Elsker farven. Jeg vil super gerne deltage og håber på mit held.
    Hilsen susan

    SvarSlet
  48. Så smuk en farve - ville elske at vinde :-D krydser fingre og tæer ;-)
    kh Pia

    SvarSlet
  49. Det er så smukt - lige hvad jeg mangler :)

    SvarSlet
  50. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  51. Wauw det er smukt. Jeg krydser fingre :)

    mf301286(a)gmail.com

    SvarSlet
  52. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  53. Hvor er det bare et fint stel. Det ville pynte så fint herhjemme(:

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  54. Jeg deltager!

    maidong12@hotmail.com

    SvarSlet
  55. hvor er det smukt, elsker grønt

    SvarSlet
  56. Åh, alt for smukt! <3

    ☆☆☆ ⒼⓄⒹ ⒿⓊⓁ ☆☆☆
    ┊  ┊  ┊  ★
    ┊  ┊  ☆
    ┊  ★

    SvarSlet
  57. Hvor er det fint - vil helt sikkert klæde julebordet <3

    SvarSlet
  58. Så smuk en præmie - vil passe perfekt ind i mit lille landsbyhus jeg snart flytter ind i sammen med mine 3 drenge
    Julehilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  59. Congrats to the winner w/love Janice

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.