mandag den 4. august 2014

Mini Marengs og Diy i rødt og hvidt...

Det er hvad jeg har hygget med i weekenden.

For et stykke tid siden fandt jeg det fineste hvide hylde papir med røde prikker, det passer perfekt til Greengate´s nye serie "Star White" Så krydser jeg fingrer for de i deres næste kollektion laver en serie med hvid og røde prikker og hvid med lyseblå prikker, gerne de store prikker, det kunne friske flot op.


Det var lige et sidespring ;-)


Som i kan se på billederne blev det til en del, bla. æsker, kort, tændstiks æsker og små mini marengs til at pynte mine kager med, dem har jeg puttet i gamle glas og pyntet med det fine papir samt Cath Kidstons søde mærker, de passer perfekt til.

De søde knapper er også fra Cath Kidston, dem har jeg fået af en kær veninde.

Mærkerne har jeg købt for mange år siden, men hos Saxo.com har de masser af
Cath Kidston´s skønne sager, se mere her!

Hvis i ønsker lige de mærker, som jeg har brugt, finder i dem her!

Det søde rød og hvide bånd, er fra Krima og Isa og købt hos www.gabrielles.dk 
her!


De røde kufferter fik også lige et af mine mange Greengate mærker, det ser lidt hyggeligt ud:-)

Hvad er jeres weekend gået med ???


Ønsker jer en dejlig uge ....
















4 kommentarer:

  1. Så fint og dine små mini marengs er da bare super søde <3

    SvarSlet
  2. Tak søde Gitte, de tog også en krig og lave, men er rigtig fine til muffins og andre kager :-)

    Ha´en dejlig dag søde <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. I absolutely adore your blog! I have followed for awhile now and I love every single wonderful picture that you post!
    Have a great week!
    Tammy x

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.