fredag den 3. august 2012

Lyserøde Håndklæder!!

Det fik jeg købt med hjem, da jeg var i Aarhus for at hygge med min Farmor.

Gik lige en tur i Ide Møbler for at se om der var et godt tilbud og sørme om ikke de havde tilbud på deres skønne lyserøde håndklæder, farven er bare perfekt til mit Greengate og så gør det jo heller ikke noget, de er i en rigtig god kvalitet.

Vi sluttede lige af med at handle ind til aftensmaden i Bilka og her fandt jeg en lækker eau de toilette "Intimately" fra  Beckham, den dufter skønt og kostede kun 120 kr for 50 ml.

De små hjerter og muffins som i kan se på billederne, har jeg fået af min søn og svigerdatter, de havde dem med hjem fra Rhodos, de havde også fundet de sødeste små flasker, dem får i af se en anden dag.

Ønsker jer en dejlig weekend









2 kommentarer:

  1. det ligner noget der er lige til at spise...flotte ting igen :-)

    SvarSlet
  2. De lyserøde håndklæder ser bare super bløde og vamset ud.. og så er farvet jo lige til at spise.. :)
    Den duft er jeg også helt vild med... Den er bare så god :)
    Ha' en skøn weekend

    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.