fredag den 17. august 2012

Fine Bånd

Så fik jeg endnu flere fine bånd fra Greengate, er bare helt vild med dem de har lavet i år, elsker de duse farver, har købt dem hos Gabrielles.dk og Møllegaarden.dk

Tilda stativet som de hænger på, har jeg købt hos Panduro, er selv rigtig glad ved det og det koster kun 149 kr, det syntes jeg er en rimlig pris.

De fine bånd på den midterste række er Divine Twine, som jeg har købt Her! de kan købes i et væld af skønne farver og man kan hurtigt blive fristet af alle deres fine sager derinde.

De sidste to ruller på nederste række er fra Krima og Isa og købt hos Børneværelse Med Udsigt en skøn butik med et stort udvalg af skønne sager...

Ønsker jer alle en dejlig weekend...










11 kommentarer:

  1. Wonderful!!! The colours, WOW!!!

    Knus, Birgit

    SvarSlet
  2. Waaaauw Susi...

    Ved godt det hele "bare " er noget du har købt, og enhver kan kopiere, men jeg kan godt lide udvælgelsen og opsætningen... det du skisme go´ til !!

    Har set på stativet - men var lidt usikker på om det var for vakkelvornt - hvad siger du ??

    *knus*
    Loppe

    SvarSlet
  3. Hej Susi.
    Tænk sig, at et stativ med bånd på, kan ligne en halv million :-))
    Skønne bånd du har købt, dem kan man aldrig få for mange af.

    Er du begyndt at lægge billeder ind på en anden måde????? Jeg plejer at klikke på dem for at se dem i stor størrelse, og så kan man klikke på det store billede, så skiftes der til næste osv.
    Men nu kan man kun se et af gangen, lidt øv.

    Er de ikke kommet endnu de små "engledrenge". Jeg går jo spændt og venter på billeder, af en hemmelige "ting" :-))

    Ønsker dig en skøn fredag.

    Knus Anette

    SvarSlet
  4. Hej Birgit

    Ja! De er så smukke de nye bånd .
    Tak for din kommentar

    Hej Charlotte

    Tak skal du have, elsker også bare alle de smukke farver.

    Stativer er ikke vakkelvornt med rigtig fint, så det kan du roligt købe:-)

    Hej Anette

    Ja! Jeg kan også købe mig fattig i de skønne bånd.

    Nej! Jeg har ikke lavet om på opsætningen af mine billeder, når jeg klikker på dem, vises de allesammen i bunden, så jeg kan klikke på dem, men det har drillet før.

    Jeg har først lige fået mine fine Sonny Angels idag og den anden " Hemmelig" sag, viser dem imorgen...Den er rigtig sød kan du tro.

    Ha´en dejlig weekend allesammen

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Det ser super flot ud - du har jo bare sagerne, søde Susi! Knus Anne

    SvarSlet
  6. Ihh.. så fristende ;o)
    Gad sørme godt at have det hele. Smukke billeder igen, igen !

    SvarSlet
  7. Så utrolig flotte bånd!!
    Og det stativet er så fint ♥

    SvarSlet
  8. Så fine bånd :) Nå har jeg har noen fine dager i Ålborg. Ferien er nu slutt for denne gang.
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  9. Die Farben so schön Pastell Ton in Ton, schön. So akkurat auf dem Ständer die Geschenkbänder, das könnte ich auch gut gebrauchen. Gefällt mir sehr gut!

    LG Lykka

    SvarSlet
  10. Nej hvor er det flot ...
    Knus Karina

    SvarSlet
  11. Så nydelige bånd i sarte lekre farger.

    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.