mandag den 25. april 2016

Give Away! Fra Shop-Teglgaarden.

Kære Læsere.

Idag skal vi have gang i endnu en lækker Give Away.

Denne Give Away er sponsoreret af www.shop-teglgaarden.dk for at fejrer de er blevet forhandler af  www.nordicchic.dk ´s fantastiske kalk maling.

Udover Nordic Chic´s kalk maling er www.shop-teglgaarden.dk også forhandler af det smukke Greengate.

Derfor vil den heldige vinder kunne vælge mellem Greengate´s smukke viskestykker og Nordic Chic´s kalk malingen, som findes i mange skønne farver.

Så kan den heldige vinder få gang i lidt projekter både med maling og smukke tekstiler.

Måske har i et par stole, taburetter, et sofabord, et skab eller andet, der trænger til en makeover.

Viskestykkerne er jo perfekt til at betrække en stol eller en taburet med,  de kan de jo også bruges til at sy et par fine puder til sofaen eller havestolen, det er kun fantasien der sætter grænser....

Ja! Der er masser af muligheder i denne skønne Give Away, så jeg håber i har lyst til at lege med endnu engang :-)))

" Den heldige vinder 3 valgfri Greengate viskestykker, 4 Nordic Chic Kalk maling i str 100 ml eller 1 Nordic Chic kalk maling i str 750 ml i valgfri farver".

Vinderen trækkes d 4 Maj 2016.

Vilkår for at deltage i min Give Away!!

 I skal fortælle mig hvilke farver og størrelser i ønsker Kalk malingen i og hvilke mønstre i ønsker viskestykkerne i.

Husk!! I skal skrive jeres mailadresse, så jeg kan kontakte jer, når vinderen er udtrukket. 

HELD OG LYKKE ALLESAMMEN...




36 kommentarer:

  1. Er vild med Greengate, så jeg ønsker mig gerne viskestykker: Smilla white, Sonja pale blue og Sonja pink.
    evsen68@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja.. glemte malingen... en bøtte tinker bell

      Slet
    2. Nå ja.. glemte malingen... en bøtte tinker bell

      Slet
  2. Det er virkelig en lækker og super skøn give away... Tak Edel og tak Susi ��
    Hvis jeg skulle være så mega heldig så ville det være fantastisk med en blå 750 ml kalkmaling og et Marie pale pink, et Marie pale blue og et Abelone White viskestykke ������
    Mia@ljohannesen.dk

    SvarSlet
  3. Årh nu må det være min tur til at vinde ��
    Jeg vil gerne vinde 2 af Marie Pale blue og 1 Marie Pale pink + en lyserød 750ml maling .. Det er dog en fantastisk giveaway ..

    Knus og god aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov mangler lige min mail ..
      Diddececilia@gmail.com

      Slet
  4. Iiiihhhhhh her vil jeg gerne være med jeg vil gerne vinde Marie pale pink (3stk) og rosa kalkmaling 😙😍😗😘
    Og tak til Edel
    Mail majbrittsen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Orh pale pink viskestykker og lyserød kalk maling kunne jeg godt bruge. Har 6 stole der trænger til nyt betræk

    SvarSlet
  6. Wow siger jeg bare Susi, det her er da bare en ønske gevinst. Sikke en skøn konkurrence. Virkelig flot.
    Som jeg siger må man ikke gå ned på maling og da jeg aldrig har prøvet dette mærke kunne det være fantastisk med den hvide Nordic Chic.
    Så kunne jeg fantastisk godt ønske mig tre viskestykker fra Greengate Blue on warm gray. Farverne passer perfekt til alrummet og G'et står smukt som mit efternavn.
    Virkelig en ønske gevinst....

    Rigtig skøn tirsdag
    Charlotte

    SvarSlet
  7. G rasberry viskestykker og Tinkerbell ville forårspynte her.

    SvarSlet
  8. Fantastisk giveaway!!!! Skulle jeg være så heldig at vinde ønsker jeg mig viskestykker: Maria Pale Blue, Maria Pale Pink, Sonja Pale Blue og maling sady. Ha' en god dag :-)

    SvarSlet
  9. Hov! email: madambertelsen@gmail.com

    SvarSlet
  10. Ville blive superglad for viskestykker, Abelone White, Heaven Mint, Sonja Pale Blue og 750 ml Tinkerbell :-)

    SvarSlet
  11. What a great give away. The mintgreen colour would be great. We're expecting our first grandchild...*Ü*... and mintgreen wil be the colour of the babyroom....*Ü*...

    SvarSlet
  12. Sikke da en super flot give away. Skulle jeg være så heldig ønsker jeg mig
    3 stk marie pale blue viskestykker og 750 lyseblå kalkmaling.

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet
  13. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    SvarSlet
  14. Jeg ønsker mig 750 Whipped Cream kalkmaling, og 3 viskestykker i TEA TOWEL MARIE PALE BLUE.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Wow sikke nogle fantastiske præmier, ønsker mig nedenstående:
    100 ml maling i flg farver:
    SADY, TINKER BELL, SAGE, BABY BLUE
    Viskestykkerne 3 stk i mønstret ABELONE DARK GREY..

    Kryder SÅ meget fingre for at jeg bliver den heldige..kh Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  16. Hvor kunne det være vildt at vinde :)
    Ønsker mig disse 3 viskestykker
    http://shop-teglgaarden.dk/interior/1768-greengate-viskestykke-tea-towel-abelone-mint-piece-print-50x70-cm
    http://shop-teglgaarden.dk/interior/1797-greengate-viskestykke-tea-towel-oona-blue
    http://shop-teglgaarden.dk/interior/1573-cherry-pale-blue-viskestykke og denne maling http://shop-teglgaarden.dk/27-interior/2580-kalkmaling-sage-750-ml
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg ville gerne vinde 3 viskestykker fra Greengate i dette mønster http://shop-teglgaarden.dk/interior/1796-greengate-viskestykke-tea-towel-g-blue-on-warm-grey-50x70-cm

    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  18. Så fin giveaway, jeg deltar gjerne!
    Skulle jeg være heldig, velger jeg 750ml Whipped Cream ,2stk G Blue og en Oona Blue.
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Årh jeg krydser alle mine fingre for denne GA.... Ønsker mig helt vildt malingen i lyserød og viskestykkerne må meget gerne være Maria Pale pink og Pale blue og så heaven mint. Mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  20. SUPER SKØN giveaway!!! Hvis jeg er den heldige så vil jeg blive rigtig glad for Marie pale blue-Marie pale pink-Sonja pale blue og Noa viskestykke.Og ikke mindst en 750 ml kalkmaling i blå :)kn-nielsen@live.dk

    SvarSlet
  21. Så fin en giveaway :) Jeg ønsker mig Greengates Tea towel Haven mint og Nordic Chic Kalkmaling - azur 750 ml.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde ønsker jeg mig tre Oona Blue viskestykker og kalkmaling i farven slate :)

    SvarSlet
  23. Fantastiske præmier, ønsker mig nedenstående:
    - 100 ml maling i flg farver:
    SADY, TINKER BELL, SAGE, BABY BLUE
    - Viskestykkerne 3 stk i mønstret TEA TOWEL MARIE PALE BLUE.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Hvis jeg er heldig at vinde, så ønsker jeg mig 750 ml. af den lyseblå maling - har lige et projekt, der venter på den farve.

    SvarSlet
  25. Jeg velger meg 750 ml lyseblå kalkmaling eller viskestykker i mønstrene MARIA PALE BLUE, MARIA PALE PINK og ABELONE WHITE. Hvis jeg er så heldig å vinne vil jeg gjerne motta viskestykkerne! :-)

    SvarSlet
  26. Fantastisk give away - har gammel reol, der står i garagen, som skal shinnes op - 1 Nordic Chic kalk maling i str 750 m Lyseblå og de tre viskestykker skal være Marie pale pink og marie pale blue og abolone white. Så er der kun tilbage at krydse fingre :)

    SvarSlet
  27. Flot give away Susi og Edel :-). Jeg ville gerne have Abelone White viskestykker og 750 ml slate, hvis jeg skulle være den heldige. VH Carina
    Cttlemma@gmail.com

    SvarSlet
  28. Flot give-away, hvis jeg skulle være så heldig, ønsker jeg viskestykkerne i Marie Pale Pink, og kalkmaling 750 ml i lyseblå.

    SvarSlet
  29. Super lækker Giveaway. Hvis jeg bliver den heldige vinder ønsker jeg mig 1 x viskestykker i G BLUE ON WARM GREY 1 x OONA BLUE + 1 x ABELONE WHITE + 1 x HAVEN MINT & den lækre kalkmaling ønsker jeg mig i Whipped cream - XX fingre og tak,
    A xx

    SvarSlet
  30. Alt for lækker præmie :) Er vild med kalkmaling og det look det giver. Står snart og skal flytte og har store planer om indretning og upcycling af skab og stol. Mangler bare maling :) Er jeg heldig skal det være 2 Sady og 2 Tinker bell. Viskestykkerne skal være Cherry pale blue, No1indigo og Oona blue.
    chafia05@yahoo.dk

    SvarSlet
  31. Hvis jeg vinder så vil jeg rigtig gerne have to sage og to tinker bell og to Blue og et pink Marie viskestykke :)

    SvarSlet
  32. Jeg ønsker mig Tinker Bell maling og viskestykkerne skal være Cherry pale blue, No1 indigo og Oona blue.

    SvarSlet
  33. Jeg ønsker mig Tinker Bell maling og viskestykkerne skal være Cherry pale blue, No1 indigo og Oona blue.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi