torsdag den 7. januar 2016

Ny Give Away fra www.shop-teglgaarden.dk

Så skal vi til den igen kære venner...

Jeg har fået lov til at udlodde en af de smukke nye  "Abelone White" salatskåle fra
Greengate´s nye sommer kollektion 2016.

Den søde sponsor er Edel, som ejer butikken www.shop-teglgaarden.dk

Shop-Teglgaarden ligger i Lønstrup også kaldet Kunstens By - i den hyggeligste gamle fiskerby tæt på Vesterhavet...

Byen er et eftertragtet feriested, fyldt med masser af oplevelser for både syns og smagssansen.

I kan læse meget mere om Lønstrup her! 

Omkring Februar/ Marts flytterTeglgaarden  længere op i byen,  på adressen
Strandvejen nr 83 i mellem tiden kan i besøge Edel på hendes netbutik her!

Teglgaarden forhandler udover Greengate mange skønne mærker, der passer ind i sommerhusstilen fra bla. Ib Laursen, Maileg ,Walther og Co, Krima og Isa,Rice, Rex, Heico, Nordal, Lafinesse, Tafelgut og masser af lækkert tøj fra bla. Charles Design, Rosmunde, Mapp Jeans, Deha, Braintree og andre skønne mærker.

For at deltage i min Give Away, skal i blot lægge en kommentar.

Give Awayen trækkes Fredag d 15/1- 2016






78 kommentarer:

  1. The new collection is so beautiful - It is such a joy to just to see it. Thank you for such give-away, Susi. Have a nice day.

    SvarSlet
  2. Iiiihhhhhh den vil jeg gerne vinde og håber en dag at komme til Lønstrup 💟💟💟

    SvarSlet
  3. Wauw skøn Give Away, hvor sødt af Edel <3 ville elske at eje den flotte salatskål <3 Knuzzz ti dig <3 Lissen

    SvarSlet
  4. Ej hvor ville jeg gerne være den heldige :-)

    SvarSlet
  5. Den er rigtig fin, og jeg vil selvfølgelig meget gerne deltage.
    hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  6. Den kunne jeg så godt tænke mig at vinde. Så skal den stå og pynte som frugtskål i stuen☺

    SvarSlet
  7. Wow, it would be great to win this beautiful give-away!
    Regards from a Dutch woman living in Sweden who always enjoys
    the trip through Denmark with a one night stay on FYN.

    SvarSlet
  8. Ej, hvor er den fin! Faktisk ejer jeg ikke en rigtig salatskål og salaten ser bare så meget mere lækker ud, når den serveres flot :)

    SvarSlet
  9. Den kunne jeg godt bruge til alt det jeg har forudbestilt hos Teglgården i samme serie 😘

    SvarSlet
  10. Den salatskål er VILDT smuk, så den ville jeg super gerne vinde til sommerens salater. Krydser fingre <3

    SvarSlet
  11. Den er så skøn den nye salatskål - jeg krydser mine fingre

    SvarSlet
  12. Ville jeg gerne vinde. Min datter fylder år næste uge og hun samler.det er heidi Jensen i Køge mvh Britta

    SvarSlet
  13. Juhuuuu jaaaa TAK den ville passe perfekt ind her hos mig 👍🏻😄😄😄

    SvarSlet
  14. Skulle jeg være så heldig skal den stå på mit nymalet spisebord med frugt.Den er bare så smuk. ❤❤

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet
  15. I love Green Gate, it´s my passion.
    greeting from czech republic
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz

    SvarSlet
  16. Det vil blive mit første GG salatskålen så jeg hååååber jeg er den heldige vinder

    SvarSlet
  17. Flot skål står højst på min ønskeseddel 😊 krydser fingrer ❤😊

    SvarSlet
  18. Hvor er den smuk - ville elske at vinde den :-)
    kærlig hilsen Pia

    SvarSlet
  19. Så smuk :-) krydser finger
    Knus luisa

    SvarSlet
  20. Thanks for letting the instagirls knowing about this wonderful giveaway susi.... meinekleineweissevilla.....

    SvarSlet
  21. Hvor kunne det være fantastisk med denne skål 😊❤️

    SvarSlet
  22. Har lige bestilt min første ordre hos Edel og glæder mig som et lille barn til at modtage og åbne pakken������ Jeg har bestilt lidt greengate og en Ib Laursen ting ������
    Det er bestemt ikke sidste gang jeg bestiller vare teglgården. For pokker en masse lækre sager������
    Hun kan gøre mig fattig med den butik, som jeg i øvrigt håber en dag at kunne besøge������

    SvarSlet
  23. Den er vildt flot og så flot give away fra Edel hvor jeg håber at være så heldig 🍀 at vinde så flot præmie

    SvarSlet
  24. Jaaaahh! Den smukke, smukke Abelone skål vil jeg utroligt gerne vinde. Jeg kommer gerne selv og henter den, så jeg kan se Edels nye butik :)

    SvarSlet
  25. Den er bare rigtig flot.
    evsen68@gmail.com

    SvarSlet
  26. Den ville jeg gerne have. Krydser fingre. Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  27. Det ville være så skønt at vinde den smukke skål,
    så jeg krydser fingre ♥

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  28. Hvor er den sød :-). Lige til at få forårsfornemmelser af! Gitthofisker01@gmail.com.

    SvarSlet
  29. Lækker lækker skål... i det helt rigtige retro-look. Den må gerne bo hos mig og pryde bordet med lækre salater :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg glæder mig på Edel og Shop-teglgårdens vegne over flytningen til nye lokaler. Jeg håber den nye butik bliver ligeså hyggelig og atmosfærefyldt som de varer hun sælger er... Jeg bor desværre for langt fra Vesterhavet til, at kunne kigge forbi, så jeg "nøjes" med et kig i netbutikken i ny og næ.... Held og lykke med det nye
    stjerneniben@gmail.com

    SvarSlet
  31. Bare det bliver mig :) har lige shoppet amok i greengate på deres hjemmeside.. Bare det snart komme ..
    Diddececilia@gmail.com

    SvarSlet
  32. Hvor er den bare smuk - den ville jeg gerne have i mit GG sortiment ;O). Det bliver spændende at se den nye butik oppe i byen - den gamle lå ellers ganske dejligt...

    SvarSlet
  33. Fantastisk give away - så skønt - prøver lykken:)

    SvarSlet
  34. Nydelig giveaway, denne vil jeg gjerne vinne. Ha en strålende fredag :)

    mvh Trude
    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Åh, så fin! :) Den får gärna flytta hem till mig. ;)
    Ha en härlig dag!

    SvarSlet
  36. En salatbolle i pastellfarger står høyt på min ønskeliste!
    Ha en fin dag!
    Vh.Anne-mari

    SvarSlet
  37. Både skålen og Lønstrup er skønne <3
    betty3dk(a)gmail.com

    SvarSlet
  38. I love the design of the new collection!

    SvarSlet
  39. Hvor er den bare fin :)
    God weekend
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet

  40. Den skål er bare perfekt til at servere jordbær :-)

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  41. Så fin en salatskål, perfekt til sommer når vi spiser salat. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Den er meget smuk

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  43. Den smukke salatskål vil bringe sommerfornemmelser ind i mit hjem.

    SvarSlet
  44. HVOR er det fint og hvor ville der kunne serveres nogle lækre salater i den :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg er veldig gjerne med i trekningen! Jeg blir aldri lei av pasteller eller Green Gate og har ikke behov for å følge med på de nye interiørtrendene, men kan gjerne utvide min GG-samling :-)
    Vennlig hilsen fra Berit

    SvarSlet
  46. Åhhh sådan en fin skål kalder da på noget forår/sommer...!

    SvarSlet
  47. Sikke en skøn give away !!! Den smukke salatskål må meget gerne komme og bo hos mig <3

    SvarSlet
  48. Wonderful giveaway, I hope so much I would win this!:) syysunelma@gmail.com

    SvarSlet
  49. Den er godt nok flot den måtte du gerne sende til odense da

    SvarSlet
  50. Ít's a great give away!!!!

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne vinde de smukke skåle til min Datter

    SvarSlet
  52. Jeg vil til at samle GreenGate igen så denne skål ville jo være en fantastisk start❤️

    SvarSlet
  53. Den er virkelig fin. Den vil jeg rigtigt gerne vinde.....<3

    SvarSlet
  54. Den er så fin <3 den må gerne flytte ind hos mig :)

    SvarSlet
  55. Jeg håber jeg er heldig :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  56. Virkelig skøn skål - jeg deltager gerne
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  57. Elsker Greengate. Kan aldri få nok av Greengate. Må jo bare være med på dette <3

    SvarSlet
  58. Lønstrup, en by som står mit hjerte nær.Jeg er en vendelbo, som pga min mands job er bosiddende i Sønderjylland. Men stadig kan der ikke blive sommer, før jeg har været omkring Lønstrup. Og når jeg nu er i Lønstrup er jeg også inde omkring Teglgaarden. Synd hun flytter fra sin nuværende adresse. Og så elsker jeg jo Greengates produkter. Så håber jeg vinder ;-)

    SvarSlet
  59. Det er jo lige den jeg mangler. Krydser fingre.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    Herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  60. Den er meget smuk <3 Jeg deltagerne i dysten :-)

    SvarSlet
  61. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  62. Så smuk så smuk < Den må da meget gerne flytte ind her hos mig :-)

    SvarSlet
  63. Ville blive rigtig glad for at vinde denne smukke skål. Den vil være smuk sammen med mit Simone Wihte, som jeg købte sidste forår hos shop.teglgården.

    De bedste hilsner
    Irene

    SvarSlet
  64. Dejlig skål til salaten her i januar ��

    SvarSlet
  65. Nej hvor er den fin!
    Den ville jeg gerne servere salater i!

    SvarSlet
  66. Jeg håber jeg kan nå at være med. Sikke en smuk salatskål, ville ønske det var min. ☺️

    SvarSlet
  67. Ærgerligt at der er så langt derop, fra mig af. Ville gerne se butikken i virkeligheden 😉

    SvarSlet
  68. Sådan en smuk skål ku' jeg godt bruge ♡ Den er så fin:-).

    SvarSlet
  69. Sådan en smuk skål ku' jeg godt bruge ♡ Den er så fin:-).

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi