søndag den 20. december 2015

Vinderen er fundet !!

Ja! Så måtte jeg have gang i Random tælleren endnu engang i denne søde juletid.

Den heldige vinder blev Marlene Høj med nr 18 ud af 68 kommentarer.

Tusind tak fordi i havde lyst til at være med.

Tak til www.frk.mage.dk for din støtte endnu engang, håber du har lyst igen en anden gang.

Marlene er du sød og sende mig en mail med din adresse, så du kan få din fine gave :-))


Ved godt jeg havde skrevet at det var sidste Give Away fra i år, men der er lige plads til en mere fra selveste "Julemanden" og jeg er helt sikker på det lige er noget for jer :-))

Forsat god Søndag derude.











2 kommentarer:

  1. Wee, det er jo mig :) Finder lige din mail og sender en til dig med det samme :D

    SvarSlet
  2. Ja! Tillykke søde Marlene.

    Har modtaget din mail og få sendt din adresse videre til Frkmage.dk

    Ønsker dig og dine en Glædelig Jul.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.