mandag den 14. december 2015

Ny Jule Give Away fra Frkmage.dk

Ja! Så nåede vi til den sidste Jule Give Away for i år, som er sponsoreret af www.frkmage.dk

Denne gang kan den heldige vinder, vinde en smuk rød Jule postkasse ( kan også bruges til legehuset eller andet)

Men er utrolig sød og pynte med i julen, på billedet længere nede, kan i se hvordan, jeg bruger min postkasse i julen.

Udover den fine postkasse, må den heldige vinder også vælge 1 stk Maileg nisse i str Small.

Skriv i kommentarfeltet om du vælger nisse nr 1,2,3 eller 4.

www.frkmage.dk  Har et stort udvalg af de skønne Maileg nisser og mange andre fine sager fra bla. Avoca, Bloomingville, Greengate, Btc Original lamper, By Rantzau & Hornsleth, Cozy Room, FERMOB Franske havemøbler, House Doctor, JaBaDaBaDo, Rice, Rex, Pappelina og mange andre skønne mærker.

Frk.Mage har udover hendes web butik 2 lækre butikker, en i Gilleleje og en på Østerbro i det indre København.


2 butikker som jeg selv elsker og besøge og kan gå i timevis og nyde alle deres skønne ting. 

Er i på Facebook, finder i deres gruppe Her! 

Give Awayen trækkes Søndag d 20 December 2015

Held og lykke allesammen....



Her kan i se hvordan den pynter hos os i julen ...













67 kommentarer:

  1. Skulle jeg være heldig, vil jeg gerne vinde nr 1. ❤

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet
  2. Sikke fin rød julepost ❤️
    Jeg ønsker nr 4

    SvarSlet
  3. Igen nogle skønne præmier.... Ville ønske mig nr. 2 :-)

    SvarSlet
  4. Nr. 3 hvis jeg bliver den heldige

    SvarSlet
  5. Dejlig præmie ❤️ Hvis jeg skulle være heldig ønsker jeg mig den fine nr. 2 😀

    SvarSlet
  6. Sikke en sød gave. Postkassen er da helt fantastisk til juleposten. Skulle jeg blive den heldige, så gerne den søde nissedreng nr. 1 <3

    SvarSlet
  7. Jeg kunne godt bruge den fine postkasse 📮 og vil da gerne ønske mig nr. 3 🎄🎅💖

    SvarSlet
  8. Skønne præmier - hvis jeg skulle være en heldig pamjulefis så ønsker jeg mig den søde nissedreng nr 1

    SvarSlet
  9. Nisse nr. 1 er bare så sød ... evsen68@gmail.com

    SvarSlet
  10. Skøn Give Away <3 Hvis jeg bliver den heldige må det være nisse nr. 4
    God jul <3

    SvarSlet
  11. Nr. 1 er så sød, så ham vil jeg rigtig gerne have :) Den fine postkasse er bare skøn. Den minder mig om den lille mini-postkasse, der sad på mit legehus som barn. <3

    SvarSlet
  12. Herlig præmie <3 Jeg håber på at nisse nummer 3 og den fine postkasse kommer til at bo her :)

    SvarSlet
  13. Så skønne sager, og.... nr 4.

    SvarSlet
  14. Åhhh det ville jeg meget gerne vinde. Min mor har netop lige gået og sagt, at hun ønsker sig en lille nisse til jul, derfor kunne denne smukke gave falde i god jord. Nr 2 er bare så sød.
    Krydser fingre.

    SvarSlet
  15. Nr. 4 er rigtig sød :) Jeg er vild med postkassen. Den vil ungerne elske! Bjarke på 5 år plejer at 'skrive' breve og lege postbud, hvor 'brevet' afleveres gennem kattelemmen :D
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Nr 1 susi so cute..... and i love the postbox...

    SvarSlet
  17. Uha en skøn konkurrence. Jeg tror nr. 3. er den mest nuttet men det er jo umuligt at afgøre...... De er alle fantastisk skønne.

    Rigtig skøn dag

    Charlotte

    SvarSlet
  18. I'd like No. 4
    I wish you and your family a merry christmas and a happy new year! ♥♡♥
    Best regards Britta

    SvarSlet
  19. Sikke en skøn Give away. Den lille søde nissepige nr. 4. :)

    SvarSlet
  20. Flot giveaway ønsker mig nisse no.1 hvis jeg blir den heldige

    SvarSlet
  21. Nr 4 vil jeg gerne vinde ������

    SvarSlet
  22. Så fina saker! Om jag vinner önskar jag nr.4 :)
    Ha en bra dag!

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne vinde nisse nr 2 :-)

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne vinde nisse 4 :) og selvfølgelig den smukke postkasse ..
    Diddececilia@gmail.com

    SvarSlet
  25. Hvis jeg skulle vinne ønsker jeg meg nr 4 :)
    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg deltar gjerne. Nisse nr.3, ønsker jeg meg!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlet
  27. Uhhaaa sikken da en fin give away, hvis jeg er heldig vil jeg vælge nr. 4 (krydser fingre).
    Knus og kram

    SvarSlet
  28. When I win, I will choose n. 1
    merry christmas
    Lorein

    SvarSlet
  29. Nr 3 vil jeg vælge
    Glædelig jul
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  30. Hvis jeg er heldig ønsker jeg nr 2, glædelig jul. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Vi vil ønske os nisse nr.4. Glædelig jul
    nanna@mandrup-keld.dk

    SvarSlet
  32. Skønne præmier, postkassen vil være oplagt til post der er vigtig og nisse nr 1 ville være så skøn

    SvarSlet
  33. Det må blive nissepigen nr. 4, har en lille ensom nissedreng i samme størrelse, der savner en pige <3 postkassen er da bare for sød - skønne gave <3 knuzzzz herfra <3

    SvarSlet
  34. Nisse nr 1 hvis jeg blev den heldige. Glædelig jul. Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne vinde nr 4 til min veninde som trænger til opmuntring lige nu <3 har en dødsyg svigerfar som ligger på det sidste, så hun er langt nede...håber at den søde nisse nr 4 vil kunne hjælpe lidt på julehygge hjemme hos dem <3 <3

    SvarSlet
  36. Jeg vil vælge nisse nr. 4 :)

    SvarSlet
  37. Nøj hvor ville jeg gerne vinde nisse nr 1. <3 <3 <3

    SvarSlet
  38. Jeg ønsker mig nisse no. 1 - han er så sød <3

    SvarSlet
  39. Kunne ønske mig nisse pigen nr 2 , jeg har en nisse dreng tænker at han vil blive glad for selskab ❤️

    SvarSlet
  40. Nr 1 vil jeg gerne have, hvis jeg er den heldige...
    Mariaqvistorff@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Nisse nr. 2 hvis jeg er heldig

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  42. Nisse nr. 1 er den der falder bedst i min smag.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  43. Ville elske at vinde nr 2 :-)

    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Nr 4 er super sød og ville blive min første :-)

    SvarSlet
  45. Jeg synes nr. 4 er helt vildt sød!!
    Glædelig jul :-)

    SvarSlet
  46. Jeg vil gerne vinde nisse nr. 1 :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg synes nisse nr. 1 er flott!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Åh, jeg ønsker mig præcis sådan en postkasse - netop til legehuset :-) :-) nisse nummer 1 kan jeg bedst lide

    SvarSlet
  49. Ønsker mig nr 1. Han vil passe perfekt ind i mit lille landsby hus.
    Glædelig jul til alle
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  50. Først vil jeg lige ønsker dig en Glædelig Jul.
    Skulle jeg blive den heldige, må det blive nr 2 der skal hjem til mig, og så selvfølgelig den skønne postkasse .

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.