mandag den 21. december 2015

Give Away fra Julemanden...

Ja! I læste rigtigt, den aller sidste Give Away for i år, er fra selveste "Julemanden" han syntes i skal forkæles lidt  og det kan jeg jo kun give ham ret i...

Han udlodder disse fine Greengate sager, som passer så smukt ind i denne juletid.

Men denne Give Away er lidt anderledes i forhold til, hvordan den plejer og være.

Istedet for det er jer selv der vinder disse fine sager, så skal i give den til en i holder af og som fortjener en ekstra julegave.

Jeg er sikker på i har en, som i syntes fortjener en ekstra gave, en som har været der ekstra for dig i årets løb, eller en der bare trænger til at blive forkælet...

For at være med i min Give Away, skal i skrive i kommentaren, hvem i vil give gaven til :-)


Give Awayen trækkes Mandag d 28 December 2015 :-)

Held og lykke allesammen...




48 kommentarer:

  1. Kære julemand
    Hvis jeg er så heldig at vinde skal gaven være til min datter❤️

    SvarSlet
  2. Kære Julemand, det ville gøre mig så glad, hvis du ville betænke min hårdtarbejdende datter med denne skønne overraskelse.

    SvarSlet
  3. Hei Julemand. Om jeg vinner, så vil jeg gjerne gi denne gaven til min gode venninne Elin. Hun fortjener en glede i hverdagen.

    Vivishagerom

    SvarSlet
  4. Jeg ville forære min kære svigermor disse fine sager, som altid er der for mig. Glædelig jul :-) Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  5. Det ville jeg give til en medarbejder Dagplejer Pernille Hansen , der altid er så sød og omsorgsfuld over for alle . Hun fortjener et stort skulder klap

    SvarSlet
  6. Kære Julemand. Min mor fortjener den, nu har min far fået kræft, hun har det ikke nemt, selvom hun ikke klager

    SvarSlet
  7. Min mor skal have de fine sager, hvis jeg vinder ❤️❤️❤️

    SvarSlet
  8. Min demente mor som skal flytte på plejehjem lige efter nytår - selv om hun er dement, har hun stadig glæden ved smukke ting, og en barnlig glæde ved at få gaver

    SvarSlet
  9. Hvis jeg vandt.. Så ville jeg give den videre til min mor. Hun er den bedste og fortjener om nogen en så dejlig gave.. glædelig jul

    SvarSlet
  10. Jeg synes, du fortjener den Susi.... alt den energi du stikker i bloggen og hyggestunder.

    SvarSlet
  11. Kære julemand. Kan du ikke hjælpe mig med en dejlig gave til min elskede søster Heidi? Hun har været så sød hele året og er den dejligste søster man kunne tænke sig <3

    SvarSlet
  12. Hvis jeg skulle være heldig ❤ vil jeg give den til mig selv 🎄🎅😊

    SvarSlet
  13. Kære Julemand, hvis jeg vandt den skønne gave, så skulle min svigerinde have den - hun trænger til lidt forkælelse og hun er glad for Green Gate og har lige fået et nyt køkken i hendes sommerhus hvor det ville passe perfekt til ;0)

    SvarSlet
  14. Jeg ville give min søde kusine den <3 Rigtig glædelig jul søde Susi <3

    SvarSlet
  15. Svar
    1. jeg vil gerne give den til Maj Britt Bendiksen som fortjener den 100% med alt det hun gør for mig en meget stor støtte

      Slet
  16. Kære julemand hvis jeg binder skal min moder have det. Hun har og er der altid for os alle og trods jeg er voksen er hun stadig den søde bekymrede mor

    SvarSlet
  17. Jeg vil gi det til min mor!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlet
  18. Jeg bil forære min veninde det, hun bakker altid op og støtter mig i alt jeg har brug for og så er hun vild med greengate.
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg vil give denne fine julegave til min største datter, som er flyttet hjemmefra ,selv om hun er flyttet hjemmefra, finder hun altid tid til at komme hjem til sin lillesøster, som sidder i kørestol, de hygger og tager på shoppeture, hun ville blive rigtig glad for disse fine sager. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Kære julemand <3 hvis jeg er så heldig at vinde de smukke ting, skal de bringe lykke hos min mor <3
    Juleknus fra Jeannette

    SvarSlet
  21. Kære Julemand
    Min svigermor og børnenes bedstemor fortjener en ekstra julegave. Hun har hjulpet os med at få hverdagen til at hænge sammen, hvis et af børnene har været syge. Hun har budt på dejlig aftensmad. Hun har haft børnene til en overnatning, så min kæreste og jeg husker hinanden og vores forhold.
    Hun er svær at undvære! Hun fortjener en fin gave <3
    Glædelig jul!

    SvarSlet
  22. kære julemand
    jeg vil give dem til min datter

    SvarSlet
  23. Kære Julemand denne opgave er lidt sjov for jeg er nok den der vil sætte mest pris på de fine sager, da de andre synes jeg er skør. Men min datter skulle da have den da hun er ved at samle sammen til at skulle flytte hjemmefra det er dog ikke til at sige hvornår hun får en bolig da der nemt kan gå et år. Glædelig jul.

    SvarSlet
  24. Jeg vil være egoistisk og give den til mig selv!
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    Herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  25. Jeg vil forære de flotte ting til min dejlige veninde <3
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  26. Så fina saker! :) Om jag vinner vill jag att min mamma skall få detta.
    Ha en riktig god jul! :)

    SvarSlet
  27. Kære julemand, Det skal være en julegave til mig selv i år, jeg bruger så meget energi og mange penge til, at købe til alle de andre, at jeg altid glemmer mig selv, derfor vil jeg gerne forkæle mig selv med en lille gave, så hvis du kommer forbi min skorsten herude i skoven, bliver jeg rigtig glad :-)
    Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig Sussi :-)
    Mange julehilsner Jette

    SvarSlet
  28. Den skal min mor helt sikkert vinde... Hun fortjener det så meget:)

    Hilsen miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg vil vi den til min søde og altid hjælpsomme veninde.
    God jul. 🎅🎅

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet
  30. What a beautiful Jul Give Away...the cups will matching perfectly to my other Green Gate cllection. I would be very happy to win your give away.
    Merry christmas to you.
    Mandy

    SvarSlet
  31. Det skal min niece - hun er lige flyttet hjemmefra - de vil se søde ud hos hende

    SvarSlet
  32. Kære Julemand.
    Min veninde Vera, skal have den dejlige pakke. Trods hun selv har haft et meget hårdt år, er hun altid parat til at lytte og hjælpe, hvor hun kan. Og så elsker hun Greengate!!!!

    SvarSlet
  33. Kære Julemand

    Hvis jeg skulle blive den heldige , vil jeg forkæle min bedste veninde Helle, som altid er der for mig ❤️

    Hun har haft et hårdt år og trænger til at blive forkælet med Greengate, som hun er vild med ❤️

    Glædelig Jul og tak for en skøn Blog.

    SvarSlet
  34. Kære julemand🎅
    Vores december måned har været katastrofal- starter i november med Rotter ikke på loftet - men på badeværelset. Total renovering plus 5 fødselsdage så du kan nok se kære julemand at der har ikke været penge til at købe julegave til min mand. Så jeg vil rigtig gerne have gaven til mig/os så vi bare lidt også kan få at mærke 'at det er jul 🎄 Rigtig glædelig jul og håber ikke du bliver for træt efter at ha været ude med gaver- forhåbentlig i Horsens ☺

    SvarSlet
  35. Jeg ville helt sikkert give det til min mor. Hun elsker Green Gate ting, så det ville jeg elske at give hende(:

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  36. Om jeg vinner vil jeg gi gaven til min søster - da vet jeg hun vil bli glad og overrasket :)

    SvarSlet
  37. Hvis jeg er så heldig vil jeg give det til min søde veninde Anna.

    SvarSlet
  38. håber jeg vinder jeg vil gerne vinde og forære denne fine gave til min veninde til hendes kolonihavehus det vil passe perfekt og hun er altid så sød og hjælpsom hvis der er noget.god jul
    www.sommervinter323@gmail.com

    SvarSlet
  39. Søde rare Julemand Jeg ville forkæle min mor med de fine ting, hun fortjener det så meget , da hun altid støtter mig og er der får vores børn, når vi har brug for hende .

    SvarSlet
  40. Jeg vil give de fine ting til min datter

    SvarSlet
  41. Kære julemand
    Jeg har en mor som godt kunne bruge en ekstra gave...

    SvarSlet
  42. Jeg vil glæde min dejlige niece med disse lækre sager :)

    SvarSlet
  43. Jeg vil give den til min datter :-)

    SvarSlet
  44. Den skønne præmie vil jeg give til min sviger datter ! God jul !

    SvarSlet
  45. jeg vil forkæle mig selv for synes jeg trænger til lidt opmuntring efter at jeg har været syg de sidste par dage og derfor ikke fik de sidste julefrokoster med

    SvarSlet
  46. Jeg vil helt sikkert forkæle min mor med denne gave, hun fortjener det så meget :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.