fredag den 22. maj 2015

Give Away fra Nordic Chic...

Jeg har fået æren af at udlodde en skøn startpakke til jer der elsker og male.

Startpakken er sponsoreret af www.Nordicchic.dk som for nylig har lanceret deres skønne Chalk paint.

Chalk painten findes i et væld af smukke farver, så det er bestemt ikke svært og vælge.

I finder også Nordic Chic på Facebook, her er der masser af ideer til et kommende maler projekt, så kig gerne forbi Her!


Som i jo nok har fundet ud af efterhånden, elsker jeg pasteller og har allerede afprøvet deres smukke 
" Baby Rosa" Den er så flot og passer perfekt til sommerhusstilen og Greengate.

I kan se billeder af mine projekter herunder...


For at deltage skal i blot lægge en kommentar, men i kan opnår hele 5 lodder og hermed større chance for at vinde den skønne pakke ;-)

1 lod for en kommentar.
1 lod for at følge min blog.
1 lod for at følge mig på Instagram, som i finder her!
1 lod for at følge NordicChic på Facebook, som i finder her!
1 lod for at dele min Give Away på jeres blog eller på Facebook.

Give Awayén trække d 31/5-2015


Ønsker jer en dejlig Pinse derude...













15 kommentarer:

  1. Hej! Jag provar gärna lyckan - 3 lotter. :)
    Ha en trevlig pingsthelg!

    SvarSlet
  2. Jag tar del med 5 lotter 😃

    SvarSlet
  3. Jag vil gjerne delta med 3 lodd.Hadde vært moro å prøve den malingen.
    God pinse!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 4 lodder og håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  5. Lækker giveaway,deltager med 5 lodder, så håber jeg bare. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  6. 4 lodder til mig,har en masse hylder jeg skal i gang med at male og kunne være så lækkert med den maling :)
    God pinse
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Det vil jeg rigtig gerne vinde 😊 Deltager med 4 lodder - Rigtig god pinse

    SvarSlet
  8. Det ville jeg gerne prøve på mine små stole som dine , deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  9. Jeg håber håber håber og deltager med fire lodder 🙏🏻🍀😊

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 3 lodder og folder mine hænder små :-)

    SvarSlet
  11. lækker giveaway :D 5 lodder :)

    SvarSlet
  12. 4 dejlige lodder <3 krydser alt hvad jeg har :)

    SvarSlet
  13. 4 store lodder deltager jeg med :-) Krydser fingre for at jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  14. Wauu med alle de skønne og smukke farver, kan man da ikke andet end at komme i sommerligt maler humør :-P
    Tak for alle de skønne opslag og fine ideer man får :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.