søndag den 8. marts 2015

Ny kunstplakat fra Lydia Wienberg...

Den kendte kunstner Lydia Wienberg fra Kolding  har gjort det igen, denne gang har hun designet den smukkeste ABC - Plakat i mat 180 gr smukt papir i målene 50x70 cm.

Plakaten laves i 200 signeret og nummeret eksemplarer og kan bestilles her!


Lydia Wienberg er kendt for hendes smukke malerier og kort i pasteller og smukke farver.

Første gang jeg hørte om Lydia Wienberg var for ca 12 år siden, da jeg så hendes små fine malerier i en venindes butik, så var jeg solgt og måtte bare eje dem...

Hvis jeg havde vægplads, ville jeg fylde dem med hendes malerier og billeder, de gør en så glad.

I kan se og læse meget mere om Lydia´s smukke billeder  her!

Ønsker jer en fortsat dejlig Søndag....



1 kommentar:

  1. En rigtig flot plakat til børneværelset eller skolelokalet :-)
    Maria & Tina
    "En verden af kunst"
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.