torsdag den 13. november 2014

Vinderen er fundet!!

Den heldige vinder af min Give Away, som er sponsoreret af www.shop-teglgaarden.dk er netop fundet og det blev Carli med nr 67 ud af 63 deltager og hele 176 lodder.

Stort Tillykke med det smukke Selma, som er en af mine absolutte ynglings Greengate serier.

Den passer så smukt til Jul og frisker flot op om sommeren til alle de sarte pasteller :-)

Tusind mange tak til Edel og Teglgaarden, håber i har lyst en anden gang :-))


Tak til alle jer der legede med, dejligt i gider :-)

P.s Hold øje med bloggen, der kommer mange fine Give Away´s, her i denne søde juletid.







5 kommentarer:

  1. Er det mig Susi... Tør slet ikke juble før jeg er helt sikker. Knus

    SvarSlet
  2. Ja! Det er dig, er du sød og sende dine adresse oplysninger, så du kan få de fine kopper.

    God weekend til dig og dine.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Så kan jeg godt sige JUBBII :) Og jeg har intet Selma - tusind tusind tak også rigtig god weekend til jer.
    Knus

    SvarSlet
  4. Hej hej. Teglgaarden vil altid gerne være med til, og lave lidt sammen med dig susi. det er jo en sand fornøjelse :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi