søndag den 16. november 2014

Unikt legetøj fra Maileg!!

En af mine helt klart ynglings fra Maileg er denne søde "Prinsesse på ærten".

Hun er bare så speciel og anderledes i forhold til andet legetøj, jeg har mødt på min vej.

"Prinsessen på ærten" er en super gave og give til barnedåb til prinsessen der skal forkæles.

Eller som julegave som jo er aktuelt lige nu, den kan da kun bringe glæde.

Dorte Mailil og Maileg modtog formland Award prisen for den skønne "Prinsesse på ærten" i 2003 og har med stor fortjenest vundet prisen hele 6 gang for hendes smukke design af legetøj.

I 2008 åbnede Maileg firma og eget lager i Usa og Canda, siden er det gået rigtig stærkt med udviklingen.

I 2012 blev "Maileg North America Inc" hædret med Prins Henrik´s æresmedalje.

( Prisen gives for fremragende indsats indenfor salg og marketing af danske produkter i udlandet)

Vi i Danmark kan være så stolte af Maileg, de gør det så godt :-)))

I kan læse meget mere om Maileg og se alle deres smukke sager her!

I kan også følge dem på Facebook lige her!

Husk! Min Give Away fra www.gabrielles.dk, som er en skøn Julemand fra Maileg i finder den her!











Sådan ser den nye udgave af " Prinssen på ærten " ud idag.
Den kan købes hos bla.
www.mollegaarden.dk
www.shop-teglgaarden.dk


1 kommentar:

  1. Hun er så sød <3
    Der er så meget fint legetøj til børn hos Maileg.
    Fine billeder og jeg ønsker dig en dejlig dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.