mandag den 3. november 2014

Skøn Give Away fra Shop-Teglgaarden.dk.

Så skal i forkæles igen kære læsere og sørme om ikke det er det skønne Selma fra Greengate, der kan vindes, sponsoreret af www.shop-teglgaarden.dk.

Den heldige vinder:

2 Selma jumbo kopper 
2 Frokost tallerkener  
2 Selma porcelænsskeer

Til en værdi af 672 kr

Shop-teglgaarden.dk er en skøn butik, som ligger i Lønstrup lidt nord for Løkken i Nordjylland, den er helt klart et besøg værd.

Butikken har også en lækker webbutik med et stort udvalg af skønne sager fra bla. Greengate, Maileg, krasilnikoff, Nordal , Lafinesse og mange andre skønne mærker.

Teglgaarden har måske lige dresset til julefrokosten, de sælger nemlig også tøj fra bla. Container, Cream, Tina Wodstrup og Soon Shoes.

Er i til håndlavet keramik, skal i ikke snydes for at se Edel´s eget rakubrændte keramik, det er så smukt og unikt.

I finder det her!

Denne gang kan i opnå flere lodder!

1 lod for en kommentar.
1 lod for at følge mig på Bloglovin, Google + eller Goggle Friends.
1 lod for at dele min Give Away på jeres blog eller på Facebook.
1 lod for at følge Shop-Teglgaarden.dk på Facebook, det gør i Her!

Give Away´´en trækkes d 13/11- 2014.
( Husk og skriv jeres mail i kommentaren, hvis i ikke har en blog)









64 kommentarer:

  1. Sikke en skøn give away :-) Deltager med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  2. Flot Give Away <3 Den kunne da sagtens passe hjemme hos mig ;)
    Jeg deltager med 4 lodder
    Knus Jeannette

    SvarSlet
  3. Oh, Susi, wonderful giveaway! Christmas is coming! Love it! Greetings from Czech :-)
    AlenaChovancova@seznam.cz

    SvarSlet
  4. Selma er så smukt et print, så vil rigtig gerne deltage med 4 lodder.
    Knus fra Ditte

    SvarSlet
  5. Det var lige en giveaway jeg kunne bruge :-) Passer godt til det GG jeg har i forvejen og mega nice nu her op til jul ;-) Jeg deltager med 4 lod og min e-mail adr. er: connierj@mail.dk. Knus fra Connie <3

    SvarSlet
  6. Flott premie! Selma har jeg ikke noe av enda,så det kan passe bra. Jeg deltar med 2 lodd, følger deg på Bloglovin.
    Mvh. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Hej og godaften, deltager gerne !

    SvarSlet
  8. Tre lodder, tak. Du har ikke fået en deling, men resten har jeg gjort!
    natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Uha en skøn give away. Jeg har endnu ikke noget Selma og det ville være SÅ smukt på julebordet, så jeg deltager med 4 lodder. Knus Anne

    SvarSlet
  10. 3 lodder til mig, hvis jeg vinder, vil jeg forære det til min veninde som samler på greengate
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Deltager med 4 lodder.
    Følger dig på Facebook og har delt giveaway på min Facebook væg :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Hapser tre lodder (fast lsæer via GFC, kommentar og liker Teglgårdens fb-side) - Jeg er vild med megakopperne. Så kan jeg godt nøjes med 4 kopper kaffe om dagen :D
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Deltager med fire. Har delt, følger dig og teglgården har længe været liket. Min mail er sallyaaskov@hotmail.com

    SvarSlet
  14. 4 lodder. de bedste hilsner pia_siversen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg hapser 4 lodder. Elsker simpelthen dine giveaways så nu der blot at krydse fingre.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. 4 lodder fra mig :) Hvor er det bare et fint sæt :)

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  17. Deltager med 4 lodder. Det er SÅ flot dette sæt. ville ønske at jeg blev den heldige :-) Kh Mette

    SvarSlet
  18. Glemte lige mail adressen: kmlynghoejen@os.dk.

    SvarSlet
  19. Åh, jag provar lyckan med 3 lotter! :)
    Så fint! Jag gillar GreenGate.
    Ha en toppendag! :)

    SvarSlet
  20. Sikken da en fantastisk give away, uhhhh jeg håber at jeg er så heldig at vinde :-)

    4 lodder til mig.

    Knus

    SvarSlet
  21. Fantastisk drømme give away. Krydser fingre. 4 Lodder.
    'Knus

    SvarSlet
  22. Sikken lækker giveaway,deltager med 4 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Skønne sager, der vil passe helt perfekt til mit nyindkøbte kolonihavehus, og det vil da også se yndigt ud på julebordet :-) Jeg deltager med fire lodder.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  24. Sikke en fin gave :-)
    Deltager med 4 lodder og krydser fingre !!
    Hilsen Tone
    Mail : tonechristensen66@gmail.com

    SvarSlet
  25. Flot Give Away <3
    Jeg snupper alle 4 lodder :)
    God aften.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  26. Hej. Deltager med et lod. Skøn præmie.
    Venlig hilsen
    Jette

    SvarSlet
  27. chętnie wezmę udział w zabawie

    SvarSlet
  28. Vil drømme om at vinde dette super sæt! Snupper ligeledes alle lodder :)

    svenja.knedel@gmail.com

    SvarSlet
  29. deltager med 3 lodder
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  30. Haps... 2 lodder til mig :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  31. Skøn Give Away, hvem vil ikke eje smukke Selma <3 deltager med 4 lodder......Hvis man skulle være den super heldige at vinde, giver jeg gerne den ene ske som ekstra præmie, da jeg har en i forvejen ;;-) god dag til dig Susi <3
    KH Lissen
    lissen123@live.dk

    SvarSlet
  32. Smukt og julet. Jeg deltager med 3 lodder.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  33. 2 loder.

    Henriette Porsborg
    henriette@lifelove.dk

    SvarSlet
  34. Super skøn giveaway :)
    Jeg deltager med 4 lodder

    sabrine.rasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg hopper ind og vifter med 3 lodder og krydser alt hvad jeg kan :) Ville pynte noget så gevaldigt i mit nye hus i stedet for de kedelige gamle hvide kopper ;)
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  36. Hi,
    I'd love to take part in your Give Away!!
    Hugs from The Mouse House xxx

    SvarSlet
  37. Håper på hell. Liker GG. 2 lodd. Mvh Tove

    SvarSlet
  38. SÅ fint!
    Jeg skynder mig at hapse to lodder :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  39. Jeg deltager med 3 lodder 🌸🌸🌸

    Mvh zitanyholm@gmail.com

    SvarSlet
  40. Sikke en skøn Give Away :-)
    Jeg deltager med 4 lodder....

    SvarSlet
  41. Greengate har bare så mange skønne ting. Jeg deltager med 4 lodder. evsen68@gmail.com

    SvarSlet
  42. 1 lodd på meg!
    Nydelege ting du loddar ut :-)

    SvarSlet
  43. 1 lod fra mig ❤️ evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  44. Smukke selma :) 2 lodder til mig
    Y.l.gun@hotmail.com

    Knus luisa

    SvarSlet
  45. 3 lodder til mig!

    Og hvor er det et lækkert sæt, og lidt sjovt min oldemor har boet i Lønstrup, så det vil da være en dejlig præmie. Unwritten@live.dk

    SvarSlet
  46. deltager med 3 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  47. 3 lodder, jeg er helt vild med designet!! johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  48. Smuk præmie <3 Jeg deltager med 3 lodder og krydsede fingre <3

    Kh Louise Olesen
    Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  49. Sikke en smuk præmie, hvor ville jeg gerne eje den her til jul.

    Jeg deltager med 4 lodder.

    Kh
    Pia.hvenegaard@gmail.com

    SvarSlet
  50. Hm - jeg var sikker på, at jeg ellers havde deltaget?!?

    Nå, men jeg ville eeeelske at vinde denne smukke give away, så jeg deltager gerne med 3 lodder!

    SvarSlet
  51. Deltager gerne med et par lodder :)

    SvarSlet
  52. Hvor ville det passe godt i mit nye lille hjem 😊
    heidithoft@msn.com

    SvarSlet
  53. Jeg vil gerne være med.
    Deltager med 1 lod og måske 1 lod for at følge, men ved ikke hvad det jeg følger med hedder, så er derfor i tvivl om det udløser 1 lod :-)

    SvarSlet
  54. Super flot Give away igen Susi og jeg er kommet til at elske Selma. :-)
    2 lodder til mig tak
    Kram

    SvarSlet
  55. Dear Susi,
    I will try my chance to win these great price.
    Hugs
    Barbara

    SvarSlet
  56. Blir da nød til også at deltage <3
    3 lodder til mig :-)
    ml@g-bro.dk

    SvarSlet
  57. To lodder, og to krydsede fingre.

    SvarSlet
  58. Jeg kan lige nå at deltage :-) Snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  59. Snupper da lige 3 lodder, og vil så krydses hvad krydses kan :D
    - alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
  60. 2 lodder i denne flotte konkurrence

    SvarSlet
  61. Det er lige heeeeelt min smag, deltager med 3 lodder , kan du ha' en rigtig dejlig dag. Kh Dorte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi