lørdag den 11. oktober 2014

Ved ikke lige hvad der sker!!!

Men jeg er gået helt bananas i år, har brugt en halv million på Maileg´s nye kollektion, den er flottere end flot og skal jeg være ærlig!! Så ved jeg snart ikke, hvor jeg skal gøre af dem allesammen.

Så i kan godt holde øje med min Pulterkasse,  jeg skal vist igang med at få sorteret i min julepynt, så der må vist sælges lidt ud....


De billeder jeg fik taget, er absolut ikke de bedste, det gik lidt stærkt, men jeg lover jeg nok skal tage mange flere, når julen rigtig flytter ind i det lille hjem ;-))

Nisserne har jeg købt hos www.gabrielles.dk, hun har fået mange af de smukke sager...


Ønsker jer en fortsat dejlig weekend derude :-))














8 kommentarer:

  1. Uha hvor er det nogle lækre nisser du har købt og mange :0) Jeg kan også altid bruge en ekstra Maileg nisse - men jeg ved dog snart heller ikke hvor jeg skal gøre af dem. Holder øje med din pulterkasse - kunne jo være at man blev fristet :0) Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Jeg havde svært ved at vælge og får sikkert lige så svært ved at sortere ud, når jeg får julekasserne frem, men jeg bliver nødt til at være hård, for har ikke plads til dem alle ❤️ Knus Susi

      Slet
  2. Hvor er de skønne og tak for de flotte billeder <3
    Mine nisser er på vej og jeg glæder mig til at se dem. Jeg glæder mig til jul når jeg ser de fine Maileg-nisser her hos dig.
    De er en flot kollektion Maileg har lavet i år! <3

    God dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Du kan roligt glæde dig de er endnu flottere i virkeligheden ❤️

      Knus Susi

      Slet
  3. Nádherní skřítci.Mám moc ráda Maileg a těším se až bude u nás v prodeji nová kolekce,.
    Zdravíma přeji krásný víkend
    Zuzka

    SvarSlet
  4. Ja de er virkelig fine ☺og de har så mange fine sager hos Maileg. Jeg får faktisk besøg af en sælger om en uges tid.. det er jeg meget spændt på- tror det bliver meget fristende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Når først du ser dem, går du helt amok og de vil passe så fint til din gårdbutik søde ❤️

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.