torsdag den 9. oktober 2014

Nyt look til min flaskeholder.

I sommer købte jeg en Rice flaskeholder hos www.gabrielles.dk men farven var ikke lige mig, så istedet for at sende den retur fik jeg en ide, som jeg lige må vise jer.


Kenneth grundede den først med en hvid grunder, så har den fået en gang lyseblå ( hvid iblandet en lille smule af farven Greek ) og det fine håndtag fik 2 gange med den smukke røde farve fra Annie Sloan Chalk paint, som jeg har købt hos www.flot-skrot.dk

Derefter blev den slebet med en meget fin slibe svamp ( den tynde af dem).

Til slut har den fået 2 gange Junkers ultra mat lak, som kan købes Her! til en god pris.

Så fik den et fint lille vedhæng fra Walther og Co, men jeg har istedet for det ternet bånd, sat et 
Cath Kidston bånd på.

Nu passer den ind i sommerhusstilen.

Husk! Min Give Away fra www.rosen-lund.dk i kan vinde en skøn efterårskurv her!


Ønsker jer en rigtig dejlig dag derude og tak fordi i kigger med :-))















10 kommentarer:

  1. HVor er den bare blevet fin - du må endelig sige til hvis den en gang skal videre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg nok Charlotte, men der tror jeg ikke den skal 😉 Knus Susi

      Slet
  2. Det ser så fint ud Susi og farverne minder mig om det snart er jul. Det skal blive så skønt. :-)
    God weekend
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde

      Ja! Lige pludselig, så er Julen her ❤️

      Tak fordi du kiggede forbi.

      Knus Susi

      Slet
  3. Så flot Susi <3
    Er håndtaget malet med ren Emp. Silk ? (Spørg forhandleren LOL)
    Har ikke selv fået malet med den farve endnu ;-)
    Knus Marianne

    SvarSlet
  4. Hej Marianne

    Ja! Det er det og den farve er så smuk rigtig Greengate og Cath Kidston rød ;-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.