onsdag den 8. oktober 2014

Hjemmelavet mandelmel til bagning...

Ja! Det kan jeg nemt og meget hurtigt selv lave nu.

Har nemlig fundet denne skønne mandelkværn, kopieret efter de gamle og den er super duper både i brug og til pynt i køkkenet...

Hvis i lige står og mangler sådan en, har Jeg købt den hos www.biltema.dk her! 

Mandelmel skal jo bruges i de populære  Franske Macarones, har fundet en opskrift på Claus Meyer´s side, som jeg må prøve en gang, se den her!

Så kan det jo også bruges til hjemme lavet marcipan og jeg har fundet en, som jeg vil prøve her!


Husk!! og deltag i min fine Give Away, som er en skøn efterårskurv fra www.rosen-lund.dk her!


Ønsker jer en rigtig dejlig dag derude :-)))





















4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og tak for de fine billeder <3
    Rigtig god aften.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Tak for den information, jeg har netop ledt efter noget der kan lave mandelmel, for det er meget dyrt at købe færdig malet :-) Kh Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt og ja! Mandelmel er alt for dyrt, så du må igang med at male selv ❤️ Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.