tirsdag den 7. oktober 2014

Give Away fra Rosen-lund.dk

Tanja fra www.rosen-lund.dk har været så sød og sponsorere den smukkeste efterårskurv med skønne sager til at hygge sig med i denne tid, hvor vi snart skal finde de lune tæpper og stearinlys frem...

Kurven indeholder disse lækre sager!!

2 kopper fra Ib laursen 98.-
Te fra Tafelgut 110.-
Hævekurv til brød 155.-
Chokolade fra Nicolas Vahe 59.-
3 bedelys 12.-
Servietter fra Ib laursen 29.-
I ALT: 463 KR.

Der er mulighed for hele tre lodder i denne Give Away!

1. Lod for at kommentere
1. Lod for at følge Rosen-lund.dk på Facebook Her!
1. Lod for at følge min blog.

( Husk at skrive hvor mange lodder i deltager med og jeres mailadresse, hvis ikke i har en blog)

Give Awayén trækkes d 21/ 10 - 2014.

Rosen-lund.dk Har den skønneste gårdbutik i Suldrup i Nordjylland, her finder i hygge og varme og skønne sager til hjemmet og haven.

Et oplagt sted og mødes med veninderne og bare hygge .

I finder vej her!


Udover den skønne gårdbutik og frugtplantage, hvor der er mulighed for pluk selv af alle deres lækre frugter, har Rosen-lund også en lækker webbutik fyldt med skønne sager, i finder den her!

De forhandler også et stort udvalg af wallstickers, de har hele 424 forskellige på lager og er der ikke lige den i søger, er i velkommen til at designe jeres helt egen og få den lavet.

I finder det store udvalg her!

Tanja har også en skøn blog, hvor hun lægger smukke billeder ind af opskrifter og ideer til hus og have.

I kan følge hende her!






Her har Tanja dækket et smukt efterårs bord.

Klik på linket Her! og lær og pynt en hylde...

Rosen-Lund forhandler Jeanne d Árc Livings kalkmaling i alle farver....






70 kommentarer:

  1. Sikke en vidunderlig giveaway ❤️
    Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  2. 3 fra mig. Hvor ser de kopper bare hyggelige ud :)

    SvarSlet
  3. En flott kurv å vinne,deltar med 2 lodd!
    annemarigabrielsen.@gmail.com

    SvarSlet
  4. Det ser virkelig skønt ud.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  5. Lækker giveaway,deltager med 3 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Weee :-D Skøn give-away.
    Deltager med 2 lodder
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  7. Sikken en dejlig kurv. Dejlig gårdbutik og Tanja er rigtig sød og hjælpsom! Bestemt eet besøg værd. Deltager gerne med 2 lodder. VH Carina. Cttlemma@gmail.com

    SvarSlet
  8. 2 lodder smider jeg i puljen.

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Sikke en lækker kurv du har i din Give Away <3
    Jeg deltager straks og snupper 3 lodder og selvfølgelig har jeg linket til dig på min blog.
    God dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  10. Je vil gerne være med på to lodderr.
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Hej, vil gerne deltage med 3 lodder.
    Flot præmie.

    SvarSlet
  12. Fin give away, jeg vil gerne deltage med to lodder

    SvarSlet
  13. Super fin præmie...og virkelig dejlig butik.
    Jeg er med, med 3 lodder.
    Mange hilsner Susan
    mail (a) sherpa.dk

    SvarSlet
  14. Jeg hapser 3 lodder
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  15. Åh, vilken underbar korg! Jag tar gärna 2 lotter. :)
    Ha fina höstdagar!

    SvarSlet
  16. Jamen, jeg må da prøve lykken med så fin en gevinst :-) Napper 3 lodder. Jeg linker på min blog i morgen :-) (flad træt computer nu:-))

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage i denne skønne give away ♥

    Deltager med 3 lodder.

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  18. Dejlig konkurrence :-) Jeg deltager med 1 lod!

    Mail: tine-c@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Deltager med 3 lodder :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  20. HVor er det fint :)
    2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  21. Deltager med 3 lodder. Den kurv er SÅ fin. Krydser fingre☺kh Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  22. Hej Susi.
    Her vil jeg da være med(har dog ikke held i spil, men heldigvis i kærlighed). Jeg deltager med 3 lodder.
    Ha en dejlig dag.
    Lotte

    SvarSlet
  23. jeg er med på 3 lodder, skønne ting:)

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 2 lodder.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  25. Åh en lækker kurv!
    Jeg deltager med 2 lodder :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  26. Lækker kurv og lækker butik.
    Tre lodder smider jeg i puljen :)

    SvarSlet
  27. Sikke en lækker giveaway :) Jeg vil gerne smide et lod i puljen :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  28. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Deltager med to lodder.

    Min mail er k_jensen7@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne deltage - 3 lodder :-)

    SvarSlet
  31. Jeg deltager med 3 lodder :)

    laerke@ninu.dk

    SvarSlet
  32. Så lækker giveaway 😊 deltager med 3 lodder

    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. SÅ dejlig en kurv - jeg er med på 3 lodder. Knus Anne

    SvarSlet
  34. Ih hygge til efteråret kom hiiiid :) 3 lodder. Kh Eva - evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg hapser alle tre lodder! Sikke en lækker efterårskurv :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  36. Hej Susi
    Sikke en fin giveaway. Jeg deltager med 3 lodder ;-)
    Vmkleffel@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Hej Susi!! Rigtig lækre sager...kommer helt i efterårshyggehumør!!! Jeg håber at et af mine 3 lodder bringer held!!!

    SvarSlet
  38. 3 lodder putter jeg i puljen, en rigtig lækker Give away ..... <3 jeg krydser fingre for at gaven finder min adresse :-) Knus Jette

    SvarSlet
  39. Hej Susi

    Sikken dejlige sager - håber jeg er heldig :-) deltager med 3 lodder.

    Knus Lotte

    SvarSlet
  40. Jeg vil rigtig gerne være med, for det er godt nok nogle dejlige sager, der er på højkant her! Jeg deltager med tre lodder.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  41. Jeg deltager med et lod. Sikke en flot kurv/indhold! :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Sikke en skøn kurv jeg kunne give til min dejlige datter. Jeg deltager med 2 lodder.
    Jette.fuhlendorff@gmail.com

    SvarSlet
  43. Sikke en skøn kurv(:
    Jeg deltager gerne med 3 lodder.

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  44. Skøn give away - deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  45. prøver mig på denne - deltager med 1 lod - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  46. 2 lodder her!
    Det kunne være dejligt at vinde, især theen i de søde kopper virker godt nu hvor jeg ligger syg med halsbetændelse...

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne deltage, med tre lodder.

    SvarSlet
  48. Ih en fin kurv- deltager med 3 lodder 😄
    64732729kmh@gmail.com

    SvarSlet
  49. Sikke en hyggelig giveaway, jeg deltager med 3 lodder
    God weekend
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  50. Udover denne kommentar følger jeg også din blog via Bloglovin' -- så det må være 2 lodder. ;)
    frederikker.jb@gmail.com

    SvarSlet
  51. Det er en dejlig blog. Deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  52. For en super fin gave. blir med og tar 3 lodd :)

    SvarSlet
  53. Fant dette hos Mandelhjeret.
    Slenger meg med og tar et lodd.
    Skal utforske bloggen din etterpå.

    SvarSlet
  54. Jeg hapser også 3 lodder :-)

    SvarSlet
  55. Fantastisk give away! Jeg vil mægtigt gerne deltage med 3 lodder!! :o)

    SvarSlet
  56. Jeg deltager med 3 lodder og sikke en lækker kurv :)

    SvarSlet
  57. Deltager gerne med 2 lodder om den fine kurv - og henter den endda gerne selv derovre ,0)

    SvarSlet
  58. Kjempe fin giveaway. 2 lodd til meg :-)

    SvarSlet
  59. Hvilken dejlig giveaway.💝
    Deltager med 3lodder

    SvarSlet
  60. cudne nagrody! chętnie wezmę udział w zabawie!

    SvarSlet
  61. Deltager med to lodder ;) Sikke nogle skønne gaver den heldige vinder får fingre i - ha´ en skøn regnvejrsdag <3 Bh. Helene

    SvarSlet
  62. Deltager med 2 lodder :) !
    - Sandra R. Jensen / sandrarytterjensen@gmail.com

    SvarSlet
  63. jeg vil gerne deltage med 3 lodder (: sikke en skøn gave!
    kærlig hilsen Tonechristensen66@gmail.com

    SvarSlet
  64. Wie schön, ich würde auch gern mitmachen.
    LG
    Taty

    SvarSlet
  65. jeg er meget gerne med 3 lodder på denne skønne side, dejlig dag til jer alle kurven vil blive modtaget med stor glæde her, men jeg vil selvfølgelig også gælde hvis det er en anden der bliver heldig, kram fra Lene elisabeth leneea@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Deltager med 3 lodder. Så fine ting❤❤
    Sensommer hilsen Helle Agnete 🌼🌸

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet
  67. Deltager med 3 lodder. Så fine ting❤❤
    Sensommer hilsen Helle Agnete 🌼🌸

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.