torsdag den 23. oktober 2014

Fine nye sager fra Gabrielles, Møllegården og Shop.dk

I forgårs var dagen ligesom juleaften, der kom nemlig hele tre kasser af skønne sager, som jeg havde bestilt fra Bla. www.møllegaarden.dk, www.gabrielles.dk og www.shop.dk

Så nu skal jeg kan jeg vist klare mig et stykke tid :-)))

Håndklæderne og lattakopperne, er fra www.shop.dk var nedsat med 75% og der er stadig flere håndklæder og lattakopper i Ingrid Beige tilbage derinde i finder det Her!


Gabrielles.dk fejre fødselsdag og har 30 % på hele butikken og der er masser af skønne sager, så skynd jer forbi i kan stadig nå det :-)))


Møllegården.dk har fået mange skønne nyheder i butikken, tror de har hele Maileg´s nye kollektion, så det er svært og styre sig med de skønne nisser Maileg har i år...

Hvis ikke i har set det, har jeg fået lov til at udlodde to skønne Maileg nisser i min Give Away.

I kan deltage Her!




Købt hos Gabrielles.dk










Købt hos www.shop.dk


Købt hos www.møllegaarden.dk















3 kommentarer:

  1. Fine sager du har købt <3
    Hvor jeg glæder mig til jul. Det bliver så hyggeligt når vi skal til at pynte op :)
    God dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Hold lige helt op hvor er du gået grassat - sikke mange lækre ting MUMS :0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.