fredag den 17. oktober 2014

Elsker farven lyseblå...

Så da jeg så denne nye melsigte hos www.panduro.dk måtte jeg bare eje den, den passer fint ind til alle mine pasteller og så er den samtidig anvendelig, når man skal bage kager uden klumper af mel og bagepulver.

Eller til drys på kagerne...

Købte også deres fine lyseblå servietter med stjerner på.


Står i og skal bruge fondant har Rema det i denne uge 250 gram for en 20´er, der er flere farver og vælge imellem....

Ønsker i det i andre farver, har www.panduro.dk tilbud på det lige nu, hvor i kan spare 30% i finder det her!


Husk! Min Give Away fra www.rosen-lund.dk hvor i har chancen for at vinde en lækker efterårs kurv med bla. fine sager fra Ib Laursen.

I finder den her!


Ønsker jer en rigtig dejlig weekend derude :-)))












7 kommentarer:

  1. Ih det er jo lige din farve :0)
    - mon ikke jeg skulle lægge vejen forbi Rema - er sikker på datteren vil elske, hvis vi bager et par cupcakes med fondant ;0)
    Ha' en dejlig weekend
    KH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Den er så fin, så den måtte jeg bare eje.

      Du må forbi Rema, det var nemlig billigt for det fine Fondant.

      Ønsker dig og dine en dejlig weekend.

      Knus Susi

      Slet
  2. Rigtig fin farve og lige mig med det blå :) <3
    Tak for tippet søde og rigtig god aften.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Den er så flot og lige den rigtige lyseblå farve.

      I må også have en dejlig aften.

      Knus Susi

      Slet
  3. Fin melsigte <3 Herhjemme er vi også til lyseblå. Næsten alle væggene i stue etagen har den farve i 3 forskellige nuancer, så jeg er på evig jagt efter lyseblå sager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du have fat i denne her, den er så flot i farven søde Gitte.

      Ha´en fortsat dejlig aften.

      Knus Susi

      Slet
  4. Hej Susi
    Nøj en lækker lyseblå farve og sikke da et scoop på fondant. Tak fir tip.
    Kh Pia

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.