onsdag den 10. september 2014

Vinderen af min Give Away er fundet!!

Så kan jeg vist ikke trække den længere, syntes bare det var lidt ØV! At der ikke var flere, der ville deltage i sådan en fin Give Away :-(((


Pyt! Er sikker på Kamille bliver glad, det var nemlig hende der med nr 6 ( Random tælleren klarede trækningen ) løb med sejren.

Så nu kan Kamille lave en personlig kalender, det er rigtig hyggeligt...


Glæder mig til jeg skal have min i brug i det nye år.

Tusind mange tak til www.onlinefotoservice.dk for den fine sponsorgave, håber i har lyst en anden gang.

Husk! Lige og kig forbi deres side, der er mange ideer til en personlig gave.


Tak til jer der var med :-))

Imorgen sætter jeg en ny Give Away igang og håber, der bliver lidt mere gang i den ;-)









1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.