lørdag den 27. september 2014

Tafelgut te til halv pris ...

Hos www.flot-skrot.dk var jeg heldig og finde den skønne Tafelgut te i de smukkeste dåser jeg endnu har set.

Jeg bestilte 4 store dåser og en lille, men tro mig jeg måtte ind og bestille lidt ekstra, de er så søde de små dåser, der røg så også lidt ekstra af de store med, så har jeg altid en fin lille værtindegave.

Har taget lidt billeder af de fine dåser, så i kan se hvor smukke de er, de passer perfekt til Greengate.

Hvis i blev fristet, kan i se udvalget her!

Nu vil jeg så glæde mig til at se det nye Tafelgut te de får hjem, har set lidt på Facebook og det ser rigtig godt ud ;-)

I kan følge Flot-Skrot på Facebook Her!

I finder Tafelgut´s Facebook gruppe Her!

I kan se Tafelgut´s smukke nye katalog Her!

Ønsker jer en fortsat dejlig weekend :-))



























1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.