søndag den 14. september 2014

Så blev Københavner skabet malet...

Det blev rigtig fint lige som jeg havde tænkt mig.

Men jeg skiftede mening undervejs, så det kommer ikke op i mit krearum, men er sat op inde i den lille stue, hvor jeg sidder med min bærbar, når jeg blogger.

Her havde jeg før en tallerken række, men den kunne ikke rumme så meget, så der skulle ske noget...

Skabet har fået to gange spærregrunder og derefter 3 gange Annie Sloan hvid maling.
Jeg må sige, den er nem at male med og min kære husbond, syntes den er super nem at slibe pæn.

Så der bliver absolut ikke sidste gang jeg maler med hendes maling...

Så har skabet fået to gange ultramat Junkers vandbaseret lak, men man kan også give møblet
Annie Sloan voks, det skulle være lige så godt....

Så har jeg været lidt kreativ med de fine greb, det er nemlig ganske almindelige trægreb, som jeg har sat Doris White Servietter på med decoupagelak og de blev så fine og passer perfekt til den lyserøde farve på skufferne.

Jeg har brugt Greengate´s Maskintape til forkanten på hylderne. det ser rigtig sødt ud.

Håber i syntes om det :-)

I kan se hvordan det så ud inden vi gik igang Her!

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.